Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Gaming Innovation Group: Invitation to Q1 2021 results presentation

Gaming Innovation Group reports Q1 2021

1 Like

Woop woop!

For første gang er Finansavisen min venn.

Men kunne du ha skrevet din analyse i klartekst @Kraakko ? :rofl:

Hehe… Den beste analysen jeg kan komme med her er positiv EBIT. Det burde blinke hos både aksjonærer og blivende aksjonærer.

På ca et år har Richard Brown klart å snu selskapet til en positivt EBIT noe som har vært lovet i 3-4 år. OG veksten kommer bare til i tilta ettersom flere brands går online iløpet av året.

Mao Woop Woop! :wink:

https://research.sebgroup.com/corporate/reports/108460

30sek tp
SEB

1 Like

Markedet ble visst ikke så veldig imponert.

Gaming Innovation Group - Loan conversion

Gaming Innovation Group - Annual Meeting of Shareholders

Gaming Innovation Group is contemplating SEK bond issue

Gaming Innovation Group - Successful placement of SEK 450 million senior secured bond

Gaming Innovation Group - Issue of new shares

Disclosure obligation – Gaming Innovation Group

Flagging

Si meg. Diskuteres denne aksjen noen steder i det hele tatt. Her er det jo fullstendig taust, og selv på HO har det tørket helt inn med kommentarer. Har alle andre stukket av til andre fora, og bare jeg sto igjen når alle gutta løp? :man_shrugging:

Jeg er her fortsatt, men trist utvikling og lite oppmerksomhet rundt GIG. Har jo vært litt nyhetsstørke, så vi trenger noen flere avtaler igjen.
Eller har veksten stagnert litt?

Er her i båten med deg @ge-ge :smiley: Men føler egentlig GIG er såpass safe at den ligger godt gjemt i porteføljen. Også trader jeg litt opp og ned med en pot, eller i det minste prøver. Det er jo typisk GIG imellom rapporter. Kjedelig, men mer spennende om man klarer å trade litt.

Det skrives en del på XI da. Men roet seg veldig der og, etter at den mest aktive skribenten fikk jobb i GIG :smiley: Det spekuleres/hevdes jo 2-4 avtaler iløpet av sommeren her nå da, så kan jo ligge litt rett rundt hjørnet. Men pengene triller jo inn sakte men sikkert til neste rapport uansett, så jeg stresser ikke så mye.

EDIT: men skal vi holde liv i GIG her må nok vi bare fortsette å skrive. Tar litt selvkritikk der, men har vært noen hektiske mnd på jobb så noe mindre tid på aksjer er det blitt.

Gaming Innovation Group signs Pennsylvania platform agreement with partner PlayStar

1 av 3 (4) som skulle signeres i løpet av juni/juli er i boks. Bra!

1 Like

Gaming Innovation Group - Mandatory notification of trade