Nå har jeg lest rapporten og jeg legger merke til at utgiftene har økt mye siden forrige kvartal sikkert mye pga. all reklamen, men også en kraftig økning i other operating expenses. Er det dette og de røde EBIT og EBITDA-tallene som sannsynligvis er forklaringen på dagens nedtur, tror dere?
Da har jeg kjøpt mine første 30 000 GIG aksjer for 1.57.
Nedturen kommer nok bare av en normalisering av kursen ettersom at aksjen lett blir hypa opp på gode resultater og positive nyheter. De har tross alt en høy markedsverdi selv om de ser ut til å innfri alt av interne mål (og kanskje litt ekstra). Tolmodighet i denne aksjen ser ut til å lønne seg.
Har fortsatt ikke gått inn igjen med det eg solgte før q raport, så skulle gjerne sett at Gig faller nedover en del…men ser dårlig ut, hadde håper å få kjøpe under 1,5 igjen
Noen som vet om guts tilbyr e-sport betting? Eventuelt om det kommer i fremtiden?
da tok en god håndfull her rett før stengetid, hadde jo vert maks flaks om det meldes om en ny avtale i morgen
Hadde tenkt å spør deg om det var du
Du sitter med dine 30k enda ?
Å ja. Ser lyst på det neste 6 mnd
Dette er grunnen til at eg tror Gig oppnår en økning i kursen fremover :
Først og fremst så oppnådde Gig sitt ene mål, om 5-10 iGc avataler tidligere i høst ( eg tror dei klarer 8-12)
Kommer det inn fler avtaler en målsetningen til selskapet, så er dette noen markedet vil like, og la seg imponere av, pr nå ser det jo ut til at Gig vertfall kommer til å ligge i øvre del av intervallet på 5-10, og kanskje til og med klare enda flere.
så er det betalende kundemasse.
Gig har ett mål om 50 k betalnde kunder, den målsetningen tror eg vil bli slått med god margin, da vil det i så fall være mål nr 2/2 som blir oppnådt.
Hvorfor eg tror på økt kunde masse:
Jo, etter å følgt med på alexa listen over lang tid, så ser vi har vi at Guts stiger kraftig, dvs 500-1000 plasser i døgnet.
Nå er jo ikke det de samme som at alle som er inne på siden legger igjen penger, men økt trafik er det vertfall.
Dette komme mye fra affilate som er oppkjøpt. ( håper på flere snart ).
I tilegg er det nå økt trykk på marknadsføringen for betspin sin del, dette bl.a i form av tv tid.
Videre kommer rizk.com i løpet av desember, og enda ett brands blir lansert.
Vi går inn i høyt tid for bransjen.
Det blir rettet mot poker satsing.
Videre har selskapet medelt markedet at dei ser økning i innskudd.
Så blir 2016 ett år der Gig nok må begynne å stable på bena en bunnlinje, og ikke bare topplinje.
Lykke til
Skal inn her igjen, men foreløpig ønsker jeg kursen under 1.55. Synes det er imponerende at den holder oppe over 1.6.
Spennende selskap.
Lykke til med det, selv hadde eg håpet på kjøp under 1,5 men den er rett og slett for sterk.
tok en del idag rett over 1,6
Gig i bevegelse, å nei, det er ikke eg som kjøper
Jeg kjøper litt…
Ser Nonnene har trua også nå. Go NON! Rt 1.70
Ta deg ett knipe til nå Morti, passer fint å grafse litt i 1,72 nå
10 øre over snittprsien på dei 180k eg tok igår grei dagslønn
Regner med Piratos tar seg av det. De begynte vel å kjøpe på 1.71. Uansett så må nok noen andre ta de. GIG er en del av min litt mer langsiktige portefølje som utvikler seg hele tiden. Kan kjøpe mer, men må ikke. Jeg vil ha mest mulig cash nå i tilfelle det oppstår noen gode kjøpsmuligheter.
Høres ut som en god plan