Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Jeg kan ikke tillatte meg selv å være bitter i og med at jeg har tjent meg rik på GIG i 2015, men ja… Dårlig taktisk valg å kvitte seg med såpass i går. :smile:

3 Likes

Uansett ikke vits å tenke på det, det kunne likeså gått andre veien, ha alltid det i bakhodet :wink:

3 Likes

Håper på en tur ned til toern igjen her nå

1 Like

Jeg liker gig, men jeg solgte for lenge siden etter at jeg så similarweb-dataene.Jeg synes ikke dette er imponerende med så mye reklame for guts.com. Har andre noen synspunkter på similarweb-dataene?

1 Like

Visst eg skal være helt ærlig, så synst eg Gig pr nå er grise dyr

edit: men spennende mulighet med frisk kapiatel, det blir spennende å se hva desse brukes til, antar det kommer ett oppkjøp etterhvert.

1 Like

Helt enig. På sikt er jeg sikker på at GIG kommer til å gjøre det bra, men det er lenge til selskapet kan retteferdiggjøre en markedsverdi på 1,1 mrd makreller. :smile:

I morgen kommer det en melding om at rizk.com er live, og jeg er litt redd for at jeg har gjort en blemme ved å selge for mye av det jeg satt på.

www.rizk.com

Det kommer reklame på Viasat sine kanaler med Drama fra Entourage i tidene framover, som tydeligvis har kostet skjorta.

GIG er priset veldig høyt, men når folk har forventinger om at GIG kommer til å mer enn lykkes pøser de penger inn for å eie aksjer her. Får se om jeg tar til meg noen selv (selv om jeg tror jeg vil vente på en dipp…)

Alt i alt så er det gøy å se at GIG gjør det bra :blush:

Edit: Tror jeg satser på at en korreksjon skjer. Ser på det som skjedde etter betspin.com lanseringen. Håper på en reprise. :smile:

2 Likes

Skal en utgå fra Teknisk Analyse finnes det nå et støttenivå på nedsiden rundt 2,10 kr nå som har vært testet litt og holdt stand.

Verdivurderinger vil jeg ikke begi meg ut på, men som en tydelig ser på Stockholms børsen for tilsvarende selskap så har fortsatt GIG aksjen en del å gå på om dette skal danne noen rettesnor.

I og med at desember måned tradisjonelt er årets beste måned for online pengespill så vil jeg anta at GIG kan vise til rimelig gode tall her også når disse foreligger.

Tror aksjen har en del å gå på fremover og har derfor ikke solgt meg ut når kursen var høyere enn i dag for noen dager siden.

2 Likes

gig i 3 før helgen ?

Galskap!

lite kjøp fra innsiden

1 Like

Gig sin verdi har steget med over 200mnok denne veke

Håper på at den kanskje tipper på 3 tallet når rizk lanseres da. Det hadde vært riktig så moro. Nå må bare resten av porteføljen våkne opp igjen

Dette kan jo ikke vedvare?

1 Like

Da er eg helt ut av Gig igjen

2 Likes

Et innsidekjøp på 47 460 nok smalt kursen opp 15 %, eller 170 mill nok :smile:

Denne aksjen er vill.

2 Likes

Det er idioti - men kan man tjene penger så får det heller være idioti. Skulle det komme en drittmelding så stuper den sikkert 40% på timen :wink:

Saken er denne. Eneste drittmeldingene som jeg kan se for meg i løpet av kort tid er at alle de utestående aksjene benyttes for å øke EK. Dette ser jeg på som lite sannsynlig da de nettopp har hentet inn frisk kapital gjennom en rettet emisjon.

Framtiden består av oppkjøp, igc avtaler, melding om at rizk.com er oppe og går.

Jeg vet ikke hva jeg skal si… GIG er råsterk, men utrolig høyt priset på forventning om inntekter (som ikke kommer på lang tid…).

1 Like

Ser ut til at Gig klarer å holde seg opp, kjekt for dere som er inne :slight_smile:

og der kom similarweb-dataene for guts.com for desember. Fremdeles ikke imponert over denne delen av gig.