Må innrømme at jeg trodde de hadde mer kontroll på kostnadssiden selv med dyr reklame. Det blir exit for meg i dag. Satt kun med en mindre post.
Imponert hvor høyt den holder seg jeg
Guidingen for 2016 var god
Skjønner dessverre ikke hva dere ser i denne?
Nå detter den 2.25
Jeg har ingen aksjer her, men folk ser vel at de vokser og signerer nye avtaler i økende tempo. Faller den endel kan den bli interessant
Jeg har 100k aksjer her som jeg kjøpte før jul og som jeg skal sitte på til kursen står i 10 kr, eller til jeg dauer, avhengig av hva som skjer først.
Håper for din (og min ) del at kursmålet inntrer først!
Joda, de vokser og får inn nye avtaler, men til hvilken pris? Inntjeningen står jo ikke helt i forhold til hverken kurs eller utgiftene.
Dessuten er det lett å vokse prosentvis mye når en er liten… blir raskt mye vanskeligere!
Da er vi to
Akkurat logget meg på for dagen, å har ikke lest rapporten enda, men ser ut til at markedet ikke var overbevist.
Skal tro om vi under kr 2 ??
Noen har trua på caset andre ikke. Det som jeg sliter litt med er hvorfor du og enkelte andre baisser så mye på ho. Du virker som en oppegående fyr men det gir meg et negativt inntrykk. Dog skal ha ha respekt for å gjøre det under samme alias og ikke et fake
Litt morro må en vel få lov å ha det?
Selvfølgelig. Hver sin smak
Tja, vanskelig å si, eg har følgt selskapet siden oppstart av Gaming i 2014 og det har hele tiden vert forventninger.
Nå skal etterhvert forventningene innfris, i ett vanskelig marked.
Har bare kjapt lest gjennom rapporten, se litt mer grundig på den imorgen, men virker til at det ikke helt er kontroll på kost nivå.
I tillegg til emien i år, så ser eg at det i des ble tatt opp to lån, tilsaman 20 mnok.
Oppkjøp kommer nok, da av afiliate, men det skal en til kunder til for å forsvare desse oppkjøpene også, pr nå er det for lite iGc avtaler som er satt i drift, kun 3 av 13 så det bidrar foreløpig lite.
Eg har store forventninger til rizk, eg forventer over 150k betalende kunder iløpet av året, totalt på alle brands.
Om alle iGc avtalene hadde vert i drift nå, så gir det i overkant av 5meur i året i inntekt, men antar at det følger med store utgifter knyttet til oppfølging og service.
Gig på lang sikt er eg super bull på, og det har eg vert hele veien, det gjelder bare vite når man skal være inne, og når det er lurt å ikke være inne.
Foreløpig har eg vert heldig i Gig
Har fulgt GIG utrolig lenge selv, og har ståltro på selskapet på lang sikt.
Denne kom nettopp http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=395551
Kjøpte en liten pott etter å ha vært utenfor en stund. Har ingen problem å bli med på en tur ned dersom det skulle skje da jeg er sikker på at denne kommer i mål til slutt
re: iHHelg
Aksjemarkedet priser alltid selskap ut fra forventet fremtidig inntjening ofte med år i tidshorisont.
Så “dagens verdi” reflekterer gjerne 2017-18, men fortsetter veksten (som den jo gjør, de oppgir jo at de vokser hurtigere enn det underliggende markedet) så vil jo selvsagt aksjekursen i 2017 igjen reflektere forventet inntjening i 2018-19.
Å det hadde vert digg, men tørr vi håpe på helt ned I det ranget der da?
Jeg ser ikke helt hvorfor vi ikke skal håpe?
Den hadde jo ikke særlig høyt volum idag da, så jeg er spent på neste uke.
Men om vi først skulle etablere oss under 2.24 som er en støtte, samt dette igjennom 2.13 som holdt idag, da tror jeg vi kan nærme oss 1.8 i første omgang i hvertfall.
Men som sakt, tror vi kan se vekk ifra at vi detter langt under 2, om det kommer meldinger i ny og ne.
Det skumle (jeg håper) er om det blir en periode med ingen meldinger…
Da håper jeg vi ser 1.53
Isåfall går jeg all in.
Og velkommen til forumet @iHHelg. Det er godt å ha flere interesserte i GIG aksjen her inne
Absolutt, veldig spennende aksje.
Jeg er inn ut av to aksjer,- GIG/FUNCOM.
GIG er dog en sikker vinner uansett hva punkt du går inn på, vil jeg tørre og påstå. Men jeg liker ikke sitte så lenge,- derav jeg bytter på disse.
Funcom er mer pump and dump, for det meste, men vi har vell alle troen på CE, som vi alle har hatt på alt annet de leverer?
Takk for velkomsten, har lurket lenge på HO/her, fant ut at det var mest fornuftig å slå seg til ro her og droppe HO.