Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Nedsalg mot q2 igang ?

Lettet meg på nyheten igår, mulig det var feil, men kan ikke forstå annet enn at kursen skal ned.

Bare det ikke kommer en fet mld i mellomtiden

1 Like

Ja. Tror ikke det kommer noen nye meldinger nå før rapporten.

Har som sagt solgt alt jeg satt på i GIG. Skal inn igjen senere

1 Like

1.49. Ned over 6% nå.

Er redd det kan komme en bra skrell her.
Hugs at avtalene som er gjort, stort sett vil genere inntekter tidligst i q4, er for mangen som tror at Gig skal komme ok q2 tall og bra giuding for q3.
Vi er minst ett kvartall for tidlig, poker avtalen er ikke 100 % enda.

Men det vannvittige tempoet det jobbes i, så kan jo Gig lande mangen avtaler i mellomtiden, det er det som evt løfter/ drar kurs.

det som er spennende, er hva Gig har av inntekter 1H 2016, da er det mye som er innarbeidet, forhåpentligvis mangen avtaler på IGC, og økt BETALENDE kunde masse, gratis spillere er ikke mye hjelp i.

Men for all del, vi kan fort se at kursen går oppigjen, er jo volatil så det holder.
Eg sitter med det eg har, verken mer elle mindre, til over q2

edit : holdt 1,5 nå og da ? er dannet seg ett gulv der ( inntil videre )

Har penger å investere er dette noe hyggelig å være med på da? Gi meg topp 5 på hvorfor denne skal gjøre meg 25% rikere over de neste 14 dagene :wink:

1 Like

Eg har som sagt lettet meg litt, så for min del vil eg heller gi en topp 5 på hvorffor den IKKE gjør deg 25 % rikere de neste 14 dagene :slight_smile:

1 Like

ok… noe annet å foreslå…?

sitt klar med cash om Gig dumpes, eg tror den får seg enn smekk frem mot, og av q2.
Gig vil helt sikkert lande flere avtaler utover høsten, potensialet her er stort, regner med kundemassen øker bra fremover.

• Eg sitter med en del aksjer som eg skal sitte med over Q2, resten skal eg ha inn igjen, men forhåpentligvis på en lavere kurs.

Når Nio i vinter var i 2,2 ( intra topp ), så var det rundt 200 mill aksjer, nå er det med siste oppkjøp, ca 600 mill.
Er self også en del flere avtaler og ett annet selskpap nå enn den gangen, men det vil jo overaske meg stort om det kan rettferdigjøre dagens mcap.

Nekter å tro at Gig kommer med noe rundt q2 som sier at dagens kurs er riktig, hva tror dere ?

Resultatene vil ikke være i nærheten av å rettferdiggjøre kursen. Som du selv sier kommer de til å guide fremover. Blir spennende om de kommer med mer informasjon om nye produkter og utsikter som vi allerede ikke kjenner til.

Jeg har solgt alt, og venter nok til etter rapporten med å kjøpe meg inn igjen. Har stor tro på at GIG skal lykkes over tid, men det er ikke noen grunn til og la være å samle gevinst under vei!

irriterende så bra den holdes over 1,5 da, solid gulv etter hvert.

1 Like

Cash Gordon. Behold litt cash. Det er alltid kjekt å kunne ta muligheten når den byr seg.

4 Likes

http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=383506

Tredje iGC avtale i boks. Nå er det surt å sitte på sidelinja. Hadde vært en meget god start på uka!

3 Likes

iGC har altså ett mål om minumum 5 avtaler inneværende år, dvs at min 2 til.
Samtidig har det også vert sagt 5-10 avtaler.

Det jobbes i ett vanntittif tempo, så får vi se i imorgen, hva dette skal være verdt nå.

har tatt en liten lyttepost… like beskjedent som på FUNCOM sidenn :slight_smile:

1 Like

Pass på Gordon. Denne synker nok igjen ut på dagen. På tirsdag er det Q2 rapport med røde tall. Hvis du har inngang fra i dag tidlig er det litt risikabelt på kort sikt.

er fra fredag av

1 Like

Solgt meg ut igjen :smile:

ble en kort men lukrativ visit.

1 Like

Sikret meg og sitter nå kun med en liten post

1 Like

Helt ærlig nå Gordon, du må jo selvsagt ikke svare, men var det du som solgte for 1.62 rundt kl 11?

11:07:36 40 520 1.62 Auto trade DNM SB1M
11:07:36 2 500 1.62 Auto trade NON SB1M
11:07:36 5 000 1.62 Auto trade NRD SB1M
11:07:36 6 000 1.62 Auto trade NON SB1M
11:07:36 9 980 1.62 Auto trade SBN SB1M

Det var vel bare solgt 4000 aksjer fra DNM etter dette tidspunktet, men ca samme antall aksjer ble solgt av DNM like før dette for samme pris.

09:54:49 10 000 1.62 Auto trade NTF DNM
09:54:49 3 508 1.62 Auto trade SBN DNM
09:52:07 44 155 1.62 Auto trade NTF NTF
09:52:03 26 492 1.62 Auto trade SBN DNM
09:52:03 12 000 1.62 Auto trade NTF DNM
09:52:03 1 508 1.62 Auto trade NTF DNM

Jeg forsøker fortsatt se om du snakker sant om dette med DNM og ikke SB1M. For alle mine sanser sier at det er du som er SB1M kunden som kjøper opp og ned Funcom kursen. Vet at du selv har hevdet at du bruker DNM.

Det har ikke så mye å si siden jeg ikke trader Funcom for tiden, men har lyst å vite om ikke sansene taler mest riktig her slik jeg alltid har trodd. Det kan jo være greit å vite helt sikkert. Spesielt om jeg skal følge råd fra deg og samtidig diskutere egne plasseringer her. Det at det er du som er SB1M kunden passer bare så perfekt med kommentarene som er gitt underveis her og på Hegnar. No hard feelings at all, you know i love ya :wink:

1 Like

Bruker DNM og NON…

Og har gjort det i nokså lang tid.

Angående FUNCOM… Those days are over.

2 Likes