Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Dette var over all forventing personlig, hadde håpa den stengte over 5,5, men tar 5,6 med åpne armer. Spørs om 6kroningen er innenfor rekkevidde ja! Kan hende vi konsoliderer litt, da kan du finne frem ølpanten din igjen @Kronn :sunglasses::pill:

1 Like

Re-accumlation er ferdig med utbrott på oppsiden. Noe svak volum.

3 Likes

Har litt trua på seks kroner no, men eg skulle ønske det ble litt mer sprut i volumet oppover, menneg tror det kan komme.
Er forholdsvis rolig på diverse forumer rundt, på gig tickeren, så «løpe etter traderene» er enda ikke komt på plass, kanskje kommer dei idag, close på 6 tallet ?

Som mønsteret har vert siste dagene, så kommer Gig utover dagen, det blir hektisk utover dagen her tror eg

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/02/Anbefaler-ti-aksjer3

2 Likes

Limer inn teksten som gjelder for Gig

Gaming Innovation Group Inc. ligger i en stigende trend og videre oppgang innenfor denne indikeres. Aksjen ga kjøpssignal fra en rektangelformasjon ved bruddet opp gjennom motstanden ved 5.01 kroner. Videre oppgang til 6.33 kroner eller mer er signalisert. Aksjen tester motstanden ved ca 5.63 kroner. Dette bør gi en reaksjon ned, mens et brudd opp gjennom 5.63 kroner vil utløse et kjøpssignal.Volumtopper og volumbunner korresponderer godt med topper og bunner i kursen. Dette styrker trendbildet. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på middels lang sikt.

3 Likes

5,63 er vel tatt ut igår, og ryker vertfall idag. Skal man tenke teknisk så er ting veldig Bull for tiden. Spennende å se slutten idag. Håper på en høyere omsetning enn i går. 1mill aksjer på 5,66 ser ut til å ha gitt den bra moment.

Brytes 6-tallet i dag? :grin:

3 Likes

Det er tydeligvis så mange gode nyheter i GIG for tida at det tolkes negativt… :sweat_smile:

Gaming Innovation Group med en weekly VCP formasjon.

3 Likes

Spennende hva som skjer med gig nå om den bryter opp, kommer i ukjent farvann kursmessig

Muligt fibonacci target er 7.60 - 9.7 beroende på momentum. Men husk, mønstret må bekreftes med en breakout. Frem till dess er det 50/50 hvor man skal.

En aggressiv trader tar entry rett rundt ATH, en s.k “cheat entry”. Den mer defensive tar posisjon etter breakout.

1 Like

Skulle gjerne sett ett noe høyere volum i Gig aksjen, det er litt dårlig moment, men vi kan muligens se litt kraftigere sprut i aksjen dersom den nå faktisk er moden for neste nivå

VCP mønster er ett kontraksjon mønster. Hele poenget er at volumet skal avta. Under hver kontraksjon skifter markedet aksjer fra svake til sterke hender. I siste kontraksjonen finnes det ingen mer supply på nedsiden, og dette resulterer da i en meget volatil eksplosjon på oppsiden.

Med andre ord, du ØNSKER se ekstremt lav volum nær all time high, da vet du att det er game on.

2 Likes

Da ligger vi endelig og dupper over 6-kroningen :sunny: Ubønnhørlig nærmere og nærmere ATH og upløyd mark… :sunglasses:

2 Likes

ATH på 6,04 Stemmer det?

Har vel vert i 6,18 for ca ett år siden…

Aksjen agerar som den skall. Har flyttet opp mitt stopp for å sikre mulig gevinst. Rider aksjen till mitt eventuelle stopp nås.

2 Likes

Må si jeg gleder meg til Q1. Tror vi nå etterhvert virkelig kan få se resultater av det gode målrettede arbeidet som er lagt ned. Spennende også å se om RR’s Roadshow vekker investor-interesse.