Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Ja, det blir nok skikkelig kjipt for deg.
For oss som er inne derimot :grinning:

1 Like

Hvordan kan du ha store forventninger til q1? Jeg mener, er jo nettopp det jeg sier er litt av “problemet” her. Omsetning og i hvert fall overskudd er jo ikke i nærheten av å matche mcap nå…

Det skal også bare et lite fall i vekstraten med nye kunder og eller avtaler så tror jeg korhuset raskt vil falle sammen.

Edit: Men det er min mening da, har ikke akkurat hatt rett i gig siste månedene…

:confused:

2 Likes

For første gang tror jeg du har rett. Tipper på at den skal ned igjen mot 2.5-2.7. Men vi får se. Det kan ikke fortsette så heftig til evig tid

Vel, skulle den rase ned mot 2,50-2,70 så er jeg fortsatt greit i pluss.
Snakker vi om 1-2-3 år frem i tid, så føler jeg meg trygg på at GIG er en god investering.
Er nok mer skeptisk å sitte lengre sammenhengende periode i Funcom.

1 Like

Det er bare til å innse det, Gig stopper aldri, trist for oss gnierne som brukte kalkulatoren og fant at nok er nok.
På valget eg gjorde da eg gikk ut med den langsiktig posten min på en del hundre tusen aksjer, så har eg gått glipp av sinnsykt mye peng, i tillegg til at andre aksjer ikke har gått som planlagt i mellomtiden.

Selv om Apcl ga meg en del nylig, samtidig som er eg godt pluss i Funcom da, så helt svart er set ikke :slight_smile:

4 Likes

Jeg er bare ei fattiglus!

Men siden rundt nyttår har aksjefonda gått litt i minus, på aksjene er jeg for tia 12-13 % i pluss. Fornøyd med det på et kvartal…skulle jeg klare 50% total på året skal jeg være mer enn fornøyd…

Jeg er nok muligens gal nok til å kjøpe litt mer i GIG på dette nivået. Irritert over at jeg ikke kjøpte i går.
Og så lurer jeg på om jeg skal en liten lotto pott i Nano…

http://m.pokersilje.blogg.no/

2 Likes

Herlig reklame for guts dette :slight_smile: Liker det!

Gaming Innovation Group Inc. (GIG) har signert en avtale med
en ny tysk operatør som vil lansere sitt sportsprodukt på
GIGs iGamingCloud (iGC) plattformtjeneste. Lansering
forventes i q2 2016, og avtalen har en estimert årlig verdi
på ca. EUR 800.000. Totalt bidrag fra de hittil inngåtte
avtalene knyttet til iGC plattformen summerer seg nå til
rundt EUR 6,5 millioner årlig.

Daniel Bradtke, initiativtakeren bak den nye operatøren
sier

Source Url: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=398261

3 Likes

Da er jeg helt ute av gig. Kommer nok inn igjen :slight_smile:
RT 3.814

1 Like

Gratulerer folkens, har dessverre ikke fått med meg den fine reisen her.

Ser vi på dei to siste oppkjøpte affiliatene og hva hver enkelt av dei er estimert til å bidra med, så forsterker dette ytterligere mine tidligere estimater for antall betalende kunder 2016 på minimum 150k og gjerne helt opp i 200k.

  • Eg tror det kommer flere oppkjøp, det er fortsatt en god del aksjer tilgjengelig, i går forsvant det ca 35milioner aksjer, men fortsatt rundt 150 millioner igjen. ( ikke sjekket det, og kan være avvik )
    Utvikling av kurs skal eg ikke mene noe om, eg synes den er stivt priset, men fin å trade i.

Shareville relax nordic, greit at en av aksjene har gjort det bra i hvert fall

Edit: Dette er altså ikke mine aksjer, men de meste populære aksjene blant de dyktigste medlemmene på shareville.

2 Likes

Jasså du er på Shareville. Tror kanskje mange av oss er der inne…

1 Like

Jeg er ikke med aktivt som medlem, men liker å følge med litt på den shareville relax listen over aksjer, siden jeg er interessert i aksjestrategier. Det virker som en liste med høy beta som kan være interessant å følge når børsen har bunnet ut og begynner å klatre igjen, men som er veldig farlig å sitte med når det går nedover.

Forøvrig synes jeg navnet er veldig misvisende.

4 Likes

Her var tider, da handlet vi Nio til 60 øre.

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2247183

Den gangen med rundt 190 milioner aksjer.
190 * 0,6 = 114 mnok mot dagens selskapsverdi på over 2 milliarder.

Noe som som gjør at Nio / Gig har gått 20 gangen på desse få årene

Visst eg har regnet rett, er jo fredag og kveld

6 Likes

Greit å kunne satset 10.000 da og lagt de i skuffen… 200.000 i dag og hvor mye om 5 år?

Jeg tror mange kommer til å irritere hvorfor de ikke kjøpte på dagens lave kurs…
Jeg er ihvertfall irritert hvorfor jeg ikke kjøpte på 3,40 tallet på tirsdag- onsdag…
Før det tenkte jeg å kjøpe rundt 3 kroner…

Uansett, kjekt å følge Gig, hva som har vært, hva som skjer og veien videre.
Jeg oppdaga Gig og etterhvert dette forumet rundt nyttår…

1 Like

Dette blir vel feil selv om market cap har steget så mye så er jo det delvis pga nye aksjer ved oppkjøp. Det hadde uansett vært en pen gevinst, men ikke 20x

4 Likes

Jeg har selv fulgt denne aksjen siden den het NIO og lå på rundt kurs 0,50 øre. Jeg har være inne i denne aksjen flere ganger, både kort og i litt lengre perioder. Jeg har vunnet litt og tapt litt, men “In The End” har jeg kun tapt penger på denne aksjen. Jeg investerte i denne den perioden hvor jeg var ganske fersk i gamet og ikke hadde lært meg alt jeg har lært meg idag. Jeg har valgt å stå utenfor denne aksjen nå grunnet jeg vet altfor lite om slike spillselskaper og jeg har ikke, personlig, noe lyst å “støtte” et slikt selskap med min egen kapital. Forstå det den som vil, men det er et valg jeg har tatt :slight_smile:

Jeg tror dog dere som sitter i denne aksjen, enten dere har vært inne en stund eller nettopp kommet inn, vil fortsatt tjene gode penger her om dere sitter med et 3-5års perspektiv :slight_smile: Til lykke alle mann!

3 Likes