Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Revenues i Q4 2015 - 6.384.000 EUR.
EBIT - 1,935,000EUR

Som jeg liker å si det:

GIG er blitt den største BOBLA på OSE!

:wink:

Helt sykt, kommer det nyheter som fortsetter å backe høyere og høyere inntjening så kan den sikkert fortsette, minner meg litt om en annen aksje :slight_smile:

2 Likes

Korreksjon her idag

Eller er det en boble som er i ferd med å sprekke? -20% eller mer ned fra topp på et par dager er en ganske kraftig korreksjon?

Vi burde ta opp dekning her nå, for å finne bunnen, teknisk støtte på rundt 3.5, men dit skal den vel ikke eller? Olepederk? :wink:

For min del må den bare fortsette og dette, helt til jeg har solgt meg ut på funcom… :laughing: vil langsiktig inn i GIG, tryggere en funcom føler jeg :scream:

3 Likes

Aksjen har gått altfor bra i lang tid, eg ville ikke prøvd å time kjøp i bunn, men heller avventer å se når den snur, noe den kan gjør når som helst og hvor som helst.
Var det sånn at norne har komt med salg ?
Dei hadde vel en target på 3,80 på siste analysen, som vertfall eg har sett

4 Likes

Er det støtte på 3.5? Trodde den lå på 2.7-3 jeg

Norne øker kursmålet fra 3,80 til 4,00, men nedgraderer fra kjøp til salg.
Jeg snittet opp og økte med 25% i dag på 4,05. Sitter på snitt på 3,38.
Selger ikke en aksje i Gig!
Selvsagt litt irriterende å ikke sikre, men alle har vel ventet på en ubehagelig dag i Gig???
Snakkes 31/12.

3 Likes

Hakon, det er som du sier, sterkere på 2.6,- som var forrige motstand som ble prøvd 3 ganger før den gikk over. Skal den teste bunn i trendkanalen så skal den vel adri så lavt som det, har jo skjedd ting med avtaler osv, men spennende å se hva den slutter på i dag. Den lå vel en par ukers til på 3,5 før den gikk videre, så jeg tror ikke den skal under 3.50 iallfall, menjeg tror GiG slutter under 4 i dag.

Det er støtte på hver hele krone 1, 2, 3, 4.

Håper da du tar skammelig feil når du sier du tror den slutter under 4 i dag :slight_smile:

Er 4,17 nå da, men det er mye igjen av børsdagen…
Har nå trua på Gig uansett jeg.

Måtte selge litt Mhg for å kjøpe i dag.
Nå håper jeg på en dupp for Fun så det kan bli en tilleggspott der også.

1 Like

Jeg har også trua på gig, det kommer nyheter hele tiden og da går den videre.

Sluttet ikke under 4 :slight_smile:

Yessss! Du tok feil :slight_smile:

Men for en dag! Axa og Gig!!!

Solgte dog endel Mhg og kjøpte mer Gig, Fun og Axa, muligens dumt å satse på Axa, tatt alt i Fun heller…men men.

godt mulig kursen går oppigjen imorgen, eg står fortsatt på mitt, aksjen er altfor stivt priset.
En del positivt har tilkommer etter at eg solgte, men fortsatt mener eg at dagens kurs ikke gjenspeiler dei faktiske forhold.

2 Likes

Siste dag med ned i dag? Tror på en liten dipp til, får satse på at det er på avtagende volum og ikke mer enn maks 2 tiøringer, så kan det være duket for nye tur etterhvert :slight_smile:

2 Likes

Der sprakk bobla ja… en varslet katastrofe

:hushed:

2 Likes

Slik er det i høyoktan aksjer, easy come easy go. Det så lenge ut til å ha flatet ut, men nå øker volumet så jeg tror neste uke blir stygg dessverre.

1 Like