Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Vi får se, det var jo en analyse som utløste fallet og nå sier analysen:

«Selskapet gjør det bra, og de nylige oppkjøpene ser lovende ut. Men
aksjekursen har skutt i været, og vi mener at forventningene er hypet.
Derfor, til tross for en økning i estimatene og et kursmål på fire
kroner per aksje, nedgraderer vi aksjen til selg».

Og allerede er kursen under 4 kr.

Ser det nå komme litt negativt fokus på Gig, gjennom artikler både i Dn og e24 var del.
Vanskelig å si hvor det snur, men problemene blir større etterhvert som dekningssalg evt dukker opp.
For langsiktige betyr det nada, men Nom en del trader plasseringer som blør litt

Fort opp og fort ned. Det har vel støtte på ca3.45? så får vi håpe at den holder! Får bare legge aksjen i skoffa litt, så håper vi at det blir trangt inn døra når det kommer en kjempenyhet. :slight_smile:

1 Like

Fantastisk, da skal jeg inn igjen når jeg selger meg ut av noe annet. Håper den ligger brakk frem til CE release

1 Like

Må si jeg er imponert av mange her inne som har forutsett dette fallet ganske lenge, selv om det kanskje lå litt i kortene med så stor oppgang på så kort tid. Mye dyktige folk her inne!

1 Like

Selv en blind høne finner korn iblant :wink:

8 Likes

Synes folk har vært veldig synske som har sett dette helt siden 2kr

8 Likes

Fin fredag, solen Skinner :sunny:️, porteføljen er i pluss​:+1: , Gig er i pluss​:+1:.
Ok, den har da falt litt de siste dagene…

Har nå forstått viktigheten av SL, får håpe jeg har lært da. :grinning:

Ok, papirgevinsten på porteføljen har blitt halvert fra drøyt 20% til drøyt 10%.

Er det bare jeg som fortsatt har troa på Gig og ser femtallet før rakettene skytes opp?

God helg alle lykkelige Gig eiere og dere andre.

Må bare ha med denne :clap::

5 tallet kommer nok, men de må nå prestere og levere. Kursdrivende nyheter vil nok fortsette å komme utover våren og sommeren

Om mulig så har siste par dagers negative presseoppslag gjort meg enda mer pessimistisk til kursutvilkingen på litt sikt…

Den skal nok opp å gå en lignende runde før den detter tilbake igjen. Jeg skal lett gjøre en ny trade i gig og tjene moni. Cluet ligger i å komme seg ut før de siste aksjene blir delt ut

En rimelig antagelse det. All historikk i gig viser noen vanvittige trading-muligheter :slight_smile:

Gig ser nok kjip ut ett par dager til, men det begynner å nærme seg. Den falt hardt igjen på høyt volum, ikke beste tegn :confused:

håper på rekyl, analysen sier fremdeles kursmål 4 kr. Sitter kun på en liten lyttepost her heldigvis.

For en fantastisk dag, solen holder på å bryte igjennom og Gig stiger i takt med temperaturen.
Spørs om vi ikke får se firetallet i dag igjen.
Uff, antar dere så ironien i mitt innlegg fredag? :slight_smile:

Forsøker å skrive riktig rt kurs, men sliter!
Rt nå er 3,89 og 9,89 %!

Fallet fortsetter. Litt stoploss raiding kanskje som foregår på en stille dag?

:wink:

1 Like

Vet ikkje hva det betyr, men alexa viser vertfall en klar negativ trend :

http://www.alexa.com/siteinfo/guts.com

http://www.alexa.com/siteinfo/rizk.com

http://www.alexa.com/siteinfo/betspin.com

Guts var opp på rundt plass nr 45k i desember og januar.

Men, sjølv om det viser nedgang her, ganske kraftig også, så vil nok Gig kunne vise til stigning pga glidende snitt beregning over 3 mnd, og i fra januar og utover så er det dog ett brands ekstra, i forhold til tidligere.
En smart måte og gjøre det på, hadde det vert faktiske tall måned for måned, tror eg nok vi ville sett en stabilitet eller til og med nedgang i tallene etterhvert

Vanskelig å finne ny inngang, men eg venter fortsatt til ting roer seg, og synst fortsatt aksjen er for dyr.
Samtidig er det gode trading muligheter, nesten litt Funcom takter over den

2 Likes

Ja, jeg og syntes helt fra starten at å melde glidende snitt på tall var ganske sleipt!

God dag mine venner :wink: Måtte inn å se litt her, og det er jo “ett par stykker” jeg kjenner igjen da.

1 Like

Heisann og velkommen skal du være :blush: