@Morti EdnaAllenPoe?
Jammen er pubg squad gøy. Pussig at pappa får gamer headset fra nissen i morgen.
@Morti EdnaAllenPoe?
Jammen er pubg squad gøy. Pussig at pappa får gamer headset fra nissen i morgen.
Har spilt så uendelig mye Diablo 2, tidenes spill! Men etter å ha spilt mye Path of Exile så er det vanskeligere å gå tilbake - da merker man hva 10-15 år har gjort med spill-industrien Det fundamentale i Diablo 2 er det ingen som slår men det tekniske og fundamentale i PoE er rett og slett brilliant
Hehe, jeg har selvfølgelig spilt PoE i sikkert 100+ timer, men for meg, så mangler spillet noe. Liker måten man styrer karakteren på og hit recovery mekanikken og måten man unngår å ta skade på i diablo 2.
Men arpg-er er jo noe man må «forstå» før de blir skikkelig morsomme. Tror ikke jeg bikket den terskelen i PoE.
Håper alle her er innforstått med at nøyaktig sånn kommer vår generasjon til å være:
Kan dere TENKE dere hvordan serverene kommer til å være når de består av 25% ekte gretne gamle gubber?
Edit:
Backflip!
Off, hadde vært så fett å gå opp til 4k gaming, men da må man vel ha et atomdrevet skjermkort og
Bare å kjøpe seg det siste Titan-kortet fra Nvidia
Kjøpte meg BF1 og The Witcher 3, så kanskje jeg får brukt Geforce 1080-en min til noe hardere enn Diablo 2.
Landet på lillebror i denne omgang, den får heller bli sekundærskjerm når jeg engang koster på meg å gå opp til 4k.
C H I C K E N D I N N E R
HOHOHO!
Takk til Ghilly suit som gjorde meg til en vinner.
Då har jag gått till inköp av en Firecuda SSHD (2TB) som jag tänkte kasta in i min PS4pro. Nån som har erfarenhet av denna?
Sjekk skjørtene da. Tror de gikk for rundt 4k en periode
Edit:
Det er vel samme prosess som tidligere. Backup til en USB-drive, stapp inn HD, init system og så restore?
Tänkte mer på just den hårddisken, men tack ändå
Åja sånn sett. Du må jo selvfølgelig kjøre “ren” SSD. Samsung 850 EVO 2TB ?
Dette er potensielt så rått
L O L
Its funny, cause its true.
Var et spill som jeg iofs syntes så gøy ut men hoppet over fordi alle var så forbanna hele tida.
Warhammer Vermintide 2 virker bra. Noen andre som spiller det?
Brodern digga 1ern, jeg syntes det så kult ut men ikke testa.