Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Dette skal være hans magnum opus. Prosjektet startet i 2015, og det lukter mange priser på dette spillet her. Mer en opplevelse / film enn et spill etter det jeg har sett :slight_smile:

Gameplay ligner noe ala en avansert Metal gear solid. Typisk Hideo å presse all kraft ut av konsollene på slutten av generasjonen. Dette blir en banger!

1 Like

https://store.steampowered.com/bundle/8133/Borderlands_The_Handsome_Collection/

Nå får du ALT av borderlands DLC og spill til 43 kr. Ordinær pris 1650 :dizzy_face:

2 Likes

Wow, må være det beste Steam tilbudet jeg har sett.

1 Like

Sykt tilbud, men spillet er jo eldgammelt så det selger vel ikke lenger?

Jepp. Gullegodt spill da! Her gjelder det å tyne ut de pengene de greier før borderlands 3 :grin:

full oversikt over spillene med trailere fra E3 :+1:

3 Likes

Devolver digital altså… jeg har ikke ord.

2 Likes

Cyberpunk 2077 kommer om 10 måneder. Nummer 1 på GTS idag :smiley:

The hype is unreal

3 Likes

Ifjor hadde de rigga opp på parkeringsplass utenfor E3, fordi det er billig. Så serverte de gratis øl. Meget nice :smiley:

1 Like

Cyberpunk kommer til å selge bra. Ser frem til det. Ser mest frem til Death Stranding på PS4 i år da.

1 Like

Nå fikk nostalgien grobunn igjen - Så bra ut.

2 Likes

https://www.pressfire.no/mobile/page/14323

Längtar! :ok_hand:t2:

1 Like

Red Thread Games AS får 2.000.000 kroner i tilskudd til Dustborn, som foregår 30 år etter miljøkatastrofen som forandret alt.

Kult

4 Likes

Skulle inn og poste den der, ser heeeelt sykt ut. Spørs om det blir oppgradering når det kommer!

Komplett har nice tilbud på gamingstol og 27" LED monitor med 2560 x 1440 oppløsning for 5,5k.
:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

1 Like

Har du prøvd stolen? Noen som vil anbefale en god gamingstol? Aldri prøvd en god en.

Har selv Noble Hero, veldig fornøyd :nerd_face:

1 Like

Lett å skru sammen?

Halvtimes tid :slightly_smiling_face:

1 Like