Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Den billigste?

Jeg kjøpte 1070 på Black friday salget. Ny minitower som jeg hadde lyst på. Kan sjekke merke senere.

Jeg tenker det er mer enn nok og holder for meg, men har jo lyst på mest value for penga :slight_smile:

1 Like

Det høres bra ut. Har bare testet Oculus VR i demomode, ble ganske svimmel av det for å si det mildt (rollercoaster demo). Det er noe med at FPS må oppdatere kjapt nok til at man ikke får læg når man beveger hodet osv. - hvordan opplever du dette?

(Jeg har kinorom hjemme med 100" lerret så det er ikke skjermstørrelsen som er fristende med VRen da :wink: )

Det eneste jeg har merket til nå er at første runden i bilspill blir jeg svimmel, men så går det helt over fra runde 2 og utover :slight_smile:

1 Like

Jeg synes helt ærlig horrorspill i VR overhodet ikke høres ut som noe for meg. :stuck_out_tongue:
Simulator derimot, oioioioi.

1 Like

Kan anbefale Resident Evil 7 i VR hvis du liker å ødelegge nattesøvnen samt øke redselen for mørket… Er noe av det jævligste jeg har utsatt meg selv for noen gang :stuck_out_tongue: Vurderte å få meg fjernstyring på lysene etter dette slik at jeg kunne slå dem av fra senga!

4 Likes

Der var du @Tine - du sitter enda i Nano eller hur? :slight_smile:

Ofc sitter jeg i NANO :slight_smile: Selger som sagt ikke ut før 8-sifret gevinst der. Har bare tatt en god pause fra forumet pga ferietur og mye jobb, samt jeg ble ganske lei å høre på samme maset fra en viss person :wink:

3 Likes

Den eller de personene fikk jo rett da;)

Haha!..

Så pewdiepie testet spille uten vr, det var igrunn skummelt nok

Ja, er ille nok uten VR :stuck_out_tongue: Spesielt nå når en har både 4K og HDR funksjonalitet! HDR gjorde virkelig forskjell :slight_smile:

Hvilket VR sett har du ? Vive?

Verdt penga?

Har ikke PC som støtter VR, dermed ble det PS VR (skulle uansett kjøpe PS Pro) da det ble billigst :slight_smile:

Jeg syntes det var verdt hver eneste mynt! Hadde trodd grafikken skulle bli for dårlig, men så snart en tar på seg brillene er det glemt. Lever meg virkelig inn i spillene og får en sinnssyk dybdefølelse :smiley:

3 Likes

Må si det er tempting gitt.

Skulle vært mulig å leie konsoll sånn som i gamle dager hehe. Er litt redd det er sånn som med alt guitar hero stashet jeg har liggende til ps3 som aldri blir funnet frem.

1 Like

Skulle vært mulig å leie konsoll sånn som i gamle dager hehe. Er litt redd det er sånn som med alt guitar hero stashet jeg har liggende til ps3 som aldri blir funnet frem.

I år har jeg nesten ikke fått tid til å spille - på tross av at jeg for tiden er i pappaperm. Går for mye tid med på dette aksjegreiene ass… :stuck_out_tongue:

1 Like

Er ikke til å kommer bort i fra at aksjedillet trigger mange av de samme nervene som elsket Civilization og SimCity :smiley:

Spiller forresten Clash Royale glemte jeg å skrive, om @Nocturne tror xbow er op er det bare å vente til folk får elite barbs. Helt crazy kort som heldigvis blir nerfet neste patch.

1 Like

Spiller forresten Clash Royale glemte jeg å skrive, om @Nocturne tror xbow er op er det bare å vente til folk får elite barbs. Helt crazy kort som heldigvis blir nerfet neste patch.

Jeg har fått Golem nå (Arena 6) og er snart (endelig) i Arena 7! Elsker dette kortet. Når det gjelder Elite Barbs, hva er elixir cost? Jeg har møtt noen folk som kjører Elite Barbs med Rage Spell - men det forholdsvis enkelt å kontre hvis man har flygetroops (minion horde / drage f.eks). Verre hvis de kjører dette sammen med flying troops eller arrows.

Men ja, ser fort at Elite barbs + rage spell kan ta ned et sidetårn ganske kjapt!