Vil vente og se hvad de kan få i pipelinen i stedet for.
DK
Vil vente og se hvad de kan få i pipelinen i stedet for.
DK
Sidste nyt fra Korpset !!!
Ejer ikke selv aktien – kun til info for de interesserede
DK
Ai. Så det var ikke bare Novo-smitte altså.
Den amerikanske medicinalkæmpe Johnson & Johnson har besluttet, at man ikke vil gøre brug af købsoptionen på HexaBody-CD38, som Genmab udvikler.
For de interesserede !!!
DK
Er det TA for at vi skal ned igjen?
Nå er endelig J&J-situasjonen avklart.
Så kan jo bli interessant på sikt, dette.
Higher lows, higher highs er opptrend.
For de interesserede !!!
Danske Pharma og Bio !!! — nogle har troen !!
DK
Oppdaterte data fra Rina-S trials:
"Results from Phase 2 RAINFOL TM-01 trial (B1 cohort) showed that with a median on-study follow-up of 48 weeks, Rina-S 120 mg/m2 led to a confirmed objective response rate (ORR) of 55.6% and median duration of response (mDOR) was not reached
Phase 2 RAINFOL TM-01 and Phase 3 RAINFOL TM-02 trials evaluating the safety and efficacy of Rina-S at 120 mg/m2 in patients with platinum resistant ovarian cancer (PROC) are actively recruiting"
Danske version
DK
Da tror jeg vi kan få oss en sånn lower low.
Hvor billig blir Genmab på mandag? Jeg anslår 1183 DKK på amerikansk øyemål.
Ja ikke akkurat noe jeg føler for å fanger kniver i nå. Watch list.
Av den er ikke god.
Føler Genmab bruker like mye tid i rettssalen som i laboratoriet.
Ja det sku ikke så smart og det gir den ting market ikke kan lide =!usikkerhed
I tillegg så var jo en stor del av bullcaset i genmab for min del at de hadde abbvie som partner i tillegg til j&j…
Så denne så jeg ikke komme.
Nej og det er et skidt signal at partneren med de dybe lommer sagsøger dem - det kan blive en bekostelig affære.
Ovenikøbet efter den anden partner har sagt nej tak så lidt den perfekte storm.
Skal ikke påstå jeg er veldig bevandret i amerikansk rettsvesen eller patenter innen pharma, men dette ender vel veldig fort med et forlik (GMAB betaler et eller annet beløp til AbbVie) av en eller annen type, gitt at Rina-S fort kan virke bedre / ser ut til å kanskje ha mindre bivirkninger enn AbbVies allerede godkjente Elahere.
På kort / mellomlang sikt (til det er avklart) så vil uansett dette tynge GMAB.