Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Golden ocean group (gogl.ol)

Noen med teknisk teft som vil gjøre et forsøk? Mitt forsøk ser denne enten opp mot 54-56 i første omgang og deretter mulighet opp mott 66 gitt brudd fra triangel. Ny nedgang ned mot 48 er også sannsynlig, før evt. ytterligere 42-44 hvis det bryter helt.

Utbytte virker å komme inn greit for q4, er det så stor usikkerhet knyttet IMO? Mener selskapet guider ok utover at dronninga steg til sides? Vi snakker jo over 10 % på dagens nivå, 7,5 % på 66 og 12 % på 42 (gitt 5 kroner utbytte per år)

1 Like

Jeg har satt den på usikker lista for ei uke siden. Jeg kommer til å respektere den konklusjonen og tar ikke i gogl før jeg ser noe tydelig retning.

Når jeg ser på det nå; vi er på kritisk nivå.
Det er da en veldig god eller veldig dårlig kjøpsanledning :wink:

Jeg synes den ser svak ut på 1-2mnd sikt. fallende topp på orange linje
Close under den sorte linja er krise. Da blir veien langt ned på 40tallet kort.

Er du veldig ivrig på GOGL og fundamenta her (som jeg ikke har satt meg inn i overhode)
Prøv et kjøp her, stopp ikke veldig langt under sort linje. tror jeg ville vært komfortabel med kjøp 49.00 og en stop på 47,50. Evt kjøp på en oppgang som stenger over orange linje.

Mulig utbytte kompenserer godt for risikoen. Det lille jeg vet om det fundamentale, så har vel ikke gogl akkurat satt baljene i tørrdokk og installert scrubber i tide? Da spørs det på fuel spreaden…

1 Like

DISCLOSURE OF TRADE

DISCLOSURE OF TRADE

DISCLOSURE OF TRADE

GOGL - Invitation to presentation of Q4 2019 Results

GOGL - Fourth Quarter 2019 Results

GOGL - Q4 2019 Presentation

GOGL - Key information relating to the dividend for the fourth quarter, 2019

Ex utbytte USD 0,05 i dag

GOGL - Filing of 2019 Annual Report on Form 20-F

Financial calendar

GOGL - Invitation to presentation of Q1 2020 Results

GOGL - First Quarter 2020 Results

Fredriksen-rederi med milliardsmell

1 Like

GOGL - Q1 2020 Presentation

Noen som har kurser lengre tilbake enn 5år? Har jo ikke netfonds.no lenger. :nauseated_face:

Lurer på om denne begynner å nærme seg utbombet nok til at den er verdt et bet? Noen som har synspunkter?

Joakim Hannisdahl gav en kjøp anbefaling i dag, TP $5,6, finner den på twitter kontoen hans. Tror yahoo finance har maks periode på kursgrafene sine.

1 Like

1 Like