Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Graphene - Årtusenets investering?

Graphene vil revolusjonere dagliglivet innen kort tid. Mulighetene er uendelige.
Som investeringsobjekt har Graphene blitt neglisjert, fram til nå. Men vi er fremdeles helt i startfasen av festen. Dvs ingen har dukket opp ennå. Kl er 17:00.

Hvis noen fortalte at det finnes et materiale som: leder strøm bedre enn noe annet, 200x sterkere enn stål, kan gjøre saltvann til ferskvann, drepe Virus (Covid inkl) og bakterier fra N95 og Hvac, ikke utvider seg i varme osv osv. Man ville trodd det var løgn selvsagt. Men det er det faktisk ikke.

Problemet har selvsagt vært prisen på fremstilling av materialet. Det er i ferd med å endre seg. Vi er akkurat i brytningspunktet der vi går fra lab til dagligliv. Vi er der plast var for 100 år siden.

Oppdaterer denne posten etterhvert. Linker etc.

Siste nå er «Perpetuum Mobile», bare sånn for å trigge interessen. Grephene powerd av romtemperatur.

Avsalting

Grei intro

6 Likes

Graphene er interessant men det er så alt for tidlig, mye av det som har blitt fremstilt er prematurt. Mener nidelv har brukt det en del i gelcoat med tilhørende suksess,

Jeg har testet graphene i keramiosk coating for bil og for meg var det en real nedtur. Men spennende å følge med i årene som kommer

1 Like

Hele poenget er å være først på festen Håkon :smiley:

Covid

2 Likes

Jeg er helt enig, har sitti på sidelinja og fulgt med på utviklingen innenfor min bransje nå i ca 3 år. Det går fremover :slight_smile:

1 Like
1 Like

Superleder

1 Like

Har du sett på hjemmesiden butikk ? Virker ikke så seriøst spør du meg. Er sikkert et spennende matriale men tror jeg aventer litt.

Skjønner ikke hva du mener her. Butikk?

Ja gå inn på shop her.

CrayoNano bruker graphene i sin UVc-ledlys. Der er det nettopp graphene-egenskapene som skiller denne fra andre UVc-ledlys. Ikke i salg ennå, men mye skjer utover 2021

3 Likes

Det er ingen selskaper som «eier» Graphene.
Men mange selskapet jobber nå med IP knyttet til forskjellige applikasjoner.


Denne blir jo interessant etterhvert da.

Søsterselskapet jobber spesifikt med batteriproduksjon også, så kan være interessant å følge med der og.
https://www.graphenebatteries.no/

4 Likes

Bra intervju. Troverdig CEO.
Men legg merke til antall visninger!

Her er man førstemann på festen. Ingen tvil om det.

1 Like

Er jo Norsk selskap. Men ser ikke ut til at det går og kjøpe aksjer der ?

1 Like

Jordskjelvsikre konstruksjoner?
Armering som ruster?
Ingen problem

Ny type sement er på vei

1 Like

Har dere funnet noen spennende selskaper det går ann å investere i mtp Graphene?

1 Like

Bruker dessverre søpla Nordnet. Der har man begrenset tilgang på f.eks Australia, hvor mange av selskapene befinner seg.

Men laster opp i Canadiske ZEN i første omgang. Covid-sprayen vil sette selskapet på kartet tidlig.

1 Like

Hva med https://www.smoltek.com/ ?

2 Likes

Hvilke aksjer gir best eksponering mot Grafen?

Nei de er ikke børsnoterte noen av de to, men derfor jeg skrev noe å følge med på for fremtiden. Det ene ser ut til å vurdere å hente kapital eksternt allerede. Kanskje det blir folkeinvest? :stuck_out_tongue: