Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Gull som investering đŸ„‡

Her kommer og litt makro og bekreftelser pÄ nedgangen vi ser.

Husker fra fÞr at en skal alltid se pÄ transport sektoren om de taker penger eller kutter. Det er ofte gode indikatorer pÄ at det transporteres mindre vare og dermed mindre salg. Om noe av dette er AI sÄ vil jo det uansett pÄvirke lommeboken for de fÄr nye jobber og kan bruke mer.

Tror gull kan fÄ gode tider frem over og. (Men syntes gull aksjer faller i takt med marked og (sÞlv)

4 Likes

For en mann :crazy_face:

Beste som har skjedd gull pÄ 50 Är

IMG_5005

1 Like

Du mÄ gjerne forklare har litt tungt for det idag.

1 Like

Litt usikker pÄ om det var min melding.
Men er det en mann som sier kun og bare det folk vil hÞre sÄ er det Trump. Og er det noe gull liker sÄ er det brutte lÞfter og risiko og usikkerhet. Jeg tror trump vil forsette og levere dette l 3 Är til og presse usikkerheten opp og dermed gull opp. Er det en ting andre land vil angripe sÄ er det dollaren og flytte penger fradollar til noe anbet(gull) sÄ tror jeg det vil fortsette sÄ lenge denne mannen styrer. Og derfor meget bra for gull.

5 Likes

USA og Trump Þnsker jo dollaren nedover. De er helt avhengige av det, sÄ det er en villet politikk.
Og hvis de kan skylde pÄ resten av verden, sÄ er jo det bare en bonus.

2 Likes

Han gir seg ikke. Uansett om alle gÄr imot han sÄ vil han skape splid og usikkerhet. Nei hold pÄ gullet sÄ lenge trump er big boss over there
.

3 Likes

S&P / gull, nuff said

3 Likes

Gull presterer :fire::+1:

1 Like

Verdt en lytt :1st_place_medal:

5 Likes

Trump Trump Trump

Han er Jo Gull ets mann med alt galskap han finner pÄ. Har sagt det fÞr og sier igjen , ikke selg ett gram sÄ lenge han er president

For ett kaos.

6 Likes

Spent pÄ hvordan markedet reagerer pÄ mandag i forhold til gullet. Noen som har noen tanker rundt det?

Linket til Weekend futures her, ca 5400 dollar om man skal tro denne plattformen:

4 Likes

Tenker antall kjÞpere vil vÊre hÞyere enn antall selgere. Sitter selv med gull og sÞlv sÄ jeg er ikke nÞytral.

2 Likes