Tror korreksjonen i bÄde gull og sÞlv nÊrmer seg slutten. Sitter selv helt pÄ terskelen til Ä starte akkumulering pÄ disse nivÄene. Hovedsaklig basert pÄ teknisk analyse, men syns det samsvarer med situasjonen rundt om i verden.
Ser endel mener 24 juli kan bli et stort vendepunkt 
Tar «stol-leken» slutt i Asia sĂ„ MĂ
det jo merkes ogsÄ i Vesten
Russland selger. Forklarer hvorfor den ikke stiger mer
Hva skal dra gull Ä sÞlv opp de neste Ärene?
Akobo en bra aksje? SÞlv fÞlges gjorde noen pene avkastning i sÞlv siste Äret.
Sentralbanker over hele verden kjĂžper store mengder gull for Ă„ redusere avhengigheten av amerikanske dollar og beskytte seg mot Ăžkt geopolitisk uro 
Akobo holder har vel operasjonen sin i Afrika. SĂ„ er hĂžy risiko.
Sjekk heller ut BGF world gold enn enkeltselskaper imho.
Er det bare meg eller har folk en fÞlelse av at «det er i ferd med Ä skje».
Det «konspiratorikere» pÄ YouTube har sagt i noen Är.
At gjelden er ubetalelig. At fiat mÄ kollapse. At PM er lÞsningen.
I dag er f.eks 10-Äringen opp samtidig med at PM stiger.
NÄr det er selloff i markedet generelt pleier ogsÄ USD Ä stige.
Ting er snudd litt pÄ hodet.
Og oftere blir gjelden pÄ 40T nevnt i MSM.
Vi kan nok fÄ en ny klasse med kjÞpere til PM og PM relaterte assets.
FĂžler at luften er pĂ„ tur ut av ballongen ja, og at Ăžkonomien kommer til Ă„ roe seg kraftig med tilhĂžrende âkrakkâ. Men hva som kommer til Ă„ skje i markedene er jeg usikker pĂ„. Vanligvis faller vel alt, for sĂ„ at pengene finner veien inn i gull og andre trygge havner. HĂžsten blir meget spennende med mellomvalg og det hele. Er det da det smeller(?)âŠ
Jeg har sĂ„ lyst til Ă„ frigjĂžre ish 25-30 % i cash, sĂ„ man kan forsĂžke Ă„ handle pĂ„ vei nedover om dette inntreffer, men det er altsĂ„ sĂ„ inn i h vanskelig Ă„ time det pĂ„ en mĂ„te som gjĂžr at det er lĂžnnsomtđ
har jo fĂžlt at «nĂ„ krakker det snart i 3 Ă„râŠ
Har solgt slik at jeg pr nÄ er ca 5% cash (solgte teknologifond sist uke)
Men erfaringsmessig gÄr jeg sikkert glipp av 50% oppgang fÞr det faller 30% 
SĂ„ fra 100 â 150 â 105?
Har det gÄtt mer enn et Är eller mer og du har pengene i banken til 5% rente, sÄ er du i pluss? 
KjÞpte litt mer edelt metall, komplett OL-sett. Med pris pÄ 85k sÄ bÞr den handelen forhÄpentligvis stÄ seg.