I mitt hode betyr det heller at gullmineres kurs er for lav enn at gullprisen er overpriset. Minerne er mye mindre enn gullet selv.
lov å tenke det.
Da ville jeg kjøpt miners om jeg var deg
jeg venter. Tror junior miners skal ned 30-60% til
Basert på gullprisen
Fikk du meldinga mi Rahl?
Det kan jo bety at det har blitt vanskeligere/dyrere å få opp gull/sølv slik at marginene ikke er så høye…
Jepp, svarte akkurat
Nordnet har mini longs på gull med ulik gearing
Gull har vært en veldig god investering i år, enig, jeg hadde diverse miners fra nyttår, men solgt siste i dag. Får se om jeg får rett eller ikke. Tror vi skal nedover nå
Fikk høre Fana Sparebank fremdeles har bankboks til 300 i året, så det skal gå fint.
Dette er vel et av punktene hvor Bitcoin har en edge i forhold til Gull. Man slipper å løpe rundt med bullbarer i lomma med den risikoen det medfører
Ja absolutt.
Jeg tenker jo også å deponere Bitcoin-seedene mine i bankboksen.
Hvis rentene begynner å stige vil vel stort sett alle assets falle i verdi/pris
Vet ikke om de har som noen reell mulighet å øke rentene på lenge.
Sjekk hvordan gull har outperformet siste halvannet året
Edit:
Allright, da har jeg fått meg bankboks, lets do this!
Dere som kjøper mynter, er det 1 oz dere driver med eller er det noe sted det går an å kjøpe mindre varianter uten å bli tynt av ekstrakostnader?
Obverse: Features a stylized Pig in the center of the coin.
Solgt!
Den er der nå. De andre Rwanda myntene ligger mye høyere: https://www.apmex.com/category/56225/rwanda-gold-silver-coins-currency. Har fult med lenge på seriene fra Rwanda: Dette er et godt kjøp! Men er selv fullinvestert.