Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hamlet Pharma analyse (HAMLET)

Liker tankegangen og løpet du ser for deg. Veldig attraktivt at løpet ikke tar lengre tid og resultater bør komme før året er over

Hei, jeg har ikke sett på dette selskapet før så kan dessverre ikke si noe om det.

Det eneste jeg la merke til er at de bruker et modifisert protein fra melk, samme strategi som Lytix Biopharma også har gått for. Lurer på om det er en ny trend.

Jammen glad jeg gevinstsikret litt her…

Nordea snitt 500k aksjer i September, nå nere til 144k. Deres snitt kjøp er 10,74 och snitt salg 9,73 :crazy_face::clap: Selger friskt nå på 10 kr.

Noen formening om det tekniske bildet fremover? Har jo sunket jevnt og trutt siden midten av Mai. :thinking:

Hamlet muligens ferdig her? Supply i stort sett minmalt.

Kjøpte meg inn nå! :grinning: Uten å være noen ekspert på temaet så synes jeg produktet virker lovende. Blir spennende å se hvordan resultater som kommer i Juli/August.

Gode nyheter! Amerikanska registret har fått opp studien på sin side, hvilket betyr litt mer informasjon.

Summering:

This study evaluates the tolerability and preliminary anti-tumour effect of alpha1H in adults with non-muscle invasive bladder cancer, who are awaiting transurethral surgery.

Half of the subjects will receive treatment with alpha1H and the other half will receive placebo. The treatment is given on 6 occasions during a period of 22 days. The total study duration is 8 - 12 weeks including follow-up.

rotein-lipid complexes represent a new type of tumouricidal biologicals, with broad effects against cancers of different origins. The investigational product alpha1H is a synthetic peptide, corresponding to the alpha1 domain of α-lactalbumin, in complex with oleic acid. Alpha1H is a further development product of HAMLET, a complex between human alpha-lactalbumin and oleic acid, which has shown broad anti-tumor activity with a high degree of selectivity.

This study is a combined phase 1/2, placebo controlled, double blind study in subjects with non-muscle invasive bladder cancer awaiting transurethral resection of bladder (TURB). The study is randomized 1/1 and the subjects will receive intravesical instillation of either alpha1H or placebo on 6 occasions during a period of 22 days (on days 1, 3, 5, 8, 15 and 22).

Cell shedding is quantified and characterized at each treatment occasion. The bladder tumors are characterized prior treatment and prior to the scheduled surgery. Remaining tumors will be removed by TURB (according to European Association of Urology (EAU) Guidelines recommendations) and tissues will be obtained for analyses.

A follow-up Visit will take place 30 days after the last administration of study treatment.

The total study duration is 8 - 12 weeks.

Hvor snabbt man blir ferdig med studien avgjørs av hvor snabbt man klarer rekrytere pasienter. Men enligt informasjon jag fått av VD har det begynt bra. Regner vi “worst case” avsluttes studien enligt mine estimat tidligere -> September/Oktober.

1 Like

Liker at studiet tar såpass liten tid. Gleder meg til å lese resultatene til høsten👌

Estimerer sluttdato er skrevet til Mars 2019, hvorfor vet jag ikke da man samtidigt skriver att total tid er 52 dager. Spørs nog hvor snabbt man finner pasienter.

Ja ser det står 52 dager. Kan da ikke ta så lang tid å rekruttere?

Mulig de skriver dette for å ha litt slingringsmonn? Selv om det er en betydelig forskjell på 52 dager og mars 2019

Total tid per pasient 52 dagar. Enligt VD har man startet bra, tror det er mest for å gi litt rum for delays.

1 Like

2 Likes

Alternativ syn på HAMLET

Over 14.10 og det blir boom-boom.

1 Like

Rt 15.00 9.8% :tada:

Noen tanker om fornuftig SL-nivå?

Wyckoff analyse

:rocket::rocket::rocket::rocket:

Jeg vet ikke med dere, men jeg hadde egentlig tenkt at vi skulle oppover? :laughing: