Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hamlet Pharma analyse (HAMLET)

Normal konsolidering på lav volum.

Litt targets man kan sikte på ifall aksjen tar ut all time high sammen med studie resultat, 29-67 er noen Fibonacci nivåer.

Selv siktar jag 10 år frem. Men kan være greit targets for dere som swinger.

3 Likes

Mark-up time? Historiskt ved ett market cap hvor fonder har hatt interesse tidligere - 500-700 MSEK.

3 Likes

Fikk enn kjekk trade i denne her : ) Finnes det noe støtte før 15?

10 MSEK i kassa igjen, overlever maks 2 kvartal. Selskapet trenger penger.

1 Like

Burnrate på ca 3,5mill SEK i kvartalet.
Bør vel slippe noen nyheter for å dra igang en emi, eller?

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @babyrage (13 likes)

Gratulerer!

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @babyrage (13 likes)

Gratulerer!

Konsolideringen begynner nærme seg sitt slutt. Progressiv high tight flag her.

4 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @babyrage (13 likes)

Gratulerer!

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @babyrage (13 likes)

Gratulerer!

1 Like

“Rekombinerat HAMLET penetrerar cytosplasma och ökar effekten av bedaquiline, clarithromycin och delamid mot M.tuberculosis i makrofager och in vitro med 4-8 gånger respektive”

“For example, the minimal inhibitory concentrations of rifampicin,bedaquiline, delamanid and clarithromycin were decreased by 8- to 16-fold. HAMLET also killed Mtb and enhanced the efficacy of TB drugs inside macrophages, a natural habitat of Mtb. Previous studies showed that HAMLET is stable after oral delivery in mice and non-toxic in humans and that it is possible to package hydrophobic compounds in the oleic acid core of HAMLET to increase their solubility and metabolic stability. The potential of HAMLET and other liprotides as drug delivery sensitization agents in TB chemotherapy is discussed.”

The therapeutic effect of Alpha1H, Hamlet Pharma’s drug candidate, increases substantially with the treatment dose

https://t.co/VDqycjFNau

Higher concentrations even removed the tumor, with a clear dose-dependent treatment effect. These exiting findings are being analyzed further, using high-profile molecular techniques

Majoriteten av norsker handler Targovax, Nano og PCI… men ingen skjønner att Hamlet kmr revolusjonere cancer kriget.

3 Likes

Fortsatt ikke noen nyheter om evt. emisjon. Må vel nærme seg?

Vi ser noen typ av kapital anskaffelse innen 2-3 mnd. Etter det blir det høyst interessant å følge selskapet.

1 Like

Blir interessant å se om de går for emisjon eller partner avtale! Alt avhenger vel av reslutatene som kommer til våren, spennede tider vertfall.

50

2 Likes

Koselig. Nå er jeg klar for 10.000% over noen år.

2 Likes

Kun rettet emisjon, eller blir det mulig å tegne for eksisterende investorer?