Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hamlet Pharma analyse (HAMLET)

Selskapet annonserte idag en 75% sikret emisjon om 50 MSEK med TO med strike 10 og 13 kr til aksjeeiere. Totalt handler det om ca 140 MSEK. Markedet reagerer positivt. Nå kjører vi.

4 Likes

Vurderer inngang i denne. Hvordan ser den ut teknisk?

Monthly. Pen teknisk hvor den trailer ema 10 og 20.

Weekly pen og.

Gynsamme vilkor i emisjonen. Feks:

Om jeg har 100.000 aksjer, så får jeg 100.000 unit retter. Per 26 retter får jeg tegne en unit til 13 kr. E.g i det tilfellet får jeg 3846 units som koster meg 50.000 kr å tegne. Når jeg tegnet de får jeg 2 aksjer til 6.5 kr, og 2 “gratis” TO som gir meg rett å tegne en aksje i 2022 til maks 10 kr, och en aksje i 2023 til maks 13 kr.

… Alle kommer ville ha aksjer nå, derav +13% igår. Krig.

1 Like

Glimrende eksempel med de 100.000 aktier :wink:

Preliminär tidplan för Företrädesemissionen
30 juni 2021 Sista handelsdag inklusive rätt att erhålla Uniträtter
1 juli 2021 Första handelsdag exklusive rätt att erhålla Uniträtter
2 juli 2021 Avstämningsdag för deltagande i Företrädesemissionen
6 juli - 15 juli 2021 Handel med B-Uniträtter
6 juli - 20 juli 2021 Teckningsperiod
6 juli 2021 Handel med BTU (B) pågår från detta datum till dess attFöreträdesemissionen är registrerad hos Bolagsverket vilket beräknas ske senast under augusti 2021.
23 juli 2021 Offentliggörande av utfall i Företrädesemissionen

Når krigen er over 1. juli, så vil kursen falle da mao? :slight_smile:

Meget mulig.

Prisene på UR gir jo ingen mening per nå?

0,4*26 så får man tegne to aksjer til 6,5 pluss at man får TO 3/4.

Kan jo heller bare hamstre aksjer?

Ja handles til premium nå. Spørs hvor mye man verdsetter muligheten å tegne til maks 10 og 13 kr over 24 måneder.

Man ska også huske at det kan hende den handles til premium fordi markedet har begynt å regne inn kommende resultat i pågående studier. Men det er jo rek spekulasjon.

Ja, jeg konkluderer med det samme, men stiller meg spørrende til hvorfor folk da ikke handlet forrige uke til 8,2kr. Kanskje i frykt for presse opp prisen?

Og nå priser man jo opsjonsdelen til ca 8,4 kr

Da hadde jeg heller kjøpt aksjen i dag, men hver sin strategi :grin:

Ja jeg handler aksjen foreløpig, får se hvor billig UR kan bli.

We are proud to share the positive comments from the EIC Accelerator Horizon 2020 fund. The experienced EU evaluators state that:

All required milestones and deliverables to date are without any significant deviations. This is particularly impressive in light of the global Corona virus pandemic.

To date, the beneficiary has succeeded in manufacturing the Investigational Medicinal Product (IMP) Alpa1H. The company has demonstrated non-clinical improvement of therapeutic efficacy of other cancer drugs like Mitomycin C and Epirubicin, when combined with Alpa1H and successfully continued with the Phase I/II study of Alpha1H in bladder cancer patients.

There is evidence of good financial management in this project. The amount of financial resources utilized to date is proportionate to the achievements of the project to date.

Hamlet Pharma will now receive the second payment from the EIC Accelerator Horizon 2020 fund of approximately 6,7 million SEK. The third payment is expected at the end of the program.

This disclosure contains information that Hamlet is obliged to make public pursuant to the EU Market Abuse Regulation (EU nr 596/2014). The information was submitted for publication, through the agency of the contact person, on 09-07-2021 09:47 CET.

For more information, please contact

Catharina Svanborg, Chairperson of the board, Hamlet Pharma, +46 709 42 65 49

Regner med det ligger ca 100k aktier mellom 8 - 8.40 som skal ut. Derifra fri vei. Håpet jeg får plukket en del av dem kommende uke.

Det har vært mange samtaler om disse emnene fra “Hamlet Pharma Prospekt 2021”

og

image

Hva tenker du om dette?

Der sker ikke noget på kursudviklingen, før emissionen er afsluttet. Men stort potentiale i dette lovende selskab.

Markedsføring og tilgængelighed i reelle produkter har nok en del måneder i vente.

Kassen sikret med 50 MSEK. Ytterligere 90-100 MSEK de neste to årene. Nå på tide kursen reagerer deretter. Fin kanal akkurat nå.

1 Like

Kursen ser ut på ha funnet bunn. Rapport imorgen og nye BAMLET studier ute. Virker som man kommer leverere positivt med tetra pak.

Calling it: 6.50 års low med spring-action. Mot nye høyder i en Fas D.

.

2 Likes

Tolker kjøpboken som denne teorien stemte. Let’s go September!

1 Like

Gir swingen siste sjansen her. Enten er det spring action vi ser nå, eller så skal den nedover.

Tennisball action eller ingenting.

“So far so good”, men kan raskt snu.

Oppfølging. Mulig weekly spring action og begynnende tendenser til higher lows. Bull above, bear below. Pent volum mønster.

2 Likes