Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hamlet Pharma analyse (HAMLET)

Hele markedet sover på denne

:eyes:

1 Like

Go go go!

Kursalarmen stilt for 2026

Den hadde vært fin, men hvis det løsner skikkelig så er det bare starten på reisen håper jeg.
Investeringen min i Hamlet har aldri vært større enn nå, så jeg er klar.

@pdx får du fikset tickeren her?

1 Like

Fin b/o retest. Vil tenke meg 8-9 kr snart.

1 Like

Men det finnes jo ikke volum i denne.

Det er for allt eies av langsiktige eiere og ledelsen :sweat_smile:

Helt enig med @babyrage her. Massive mængder af aktier på strong hands, herunder undertegnede med 1,5 mio aktier.

Selskabet er væsentligt underpriset og med partneraftale følger ekstern validering og reprisning. Markedet bliver da nødt til at forholde sig til den samlede pipeline og dennes potentiale.

2 Likes

Nytt selskap registrert. Eneste som makes sense er et SPV/datterselskap som skal selges.

Smells like a deal!

3 Likes

Dette fremstår sannsynligvis som en deal fordi man bevisst har etablert en ren og avgrenset selskapsstruktur som er lett å forstå, verdsette og transaktere. Ved å legge IP og aktivitet i et eget selskap isoleres både juridisk ansvar, kostnadsbase og risiko , noe som reduserer friksjon for en potensiell partner eller kjøper. Strukturen gir samtidig fleksibilitet i exit , enten gjennom salg av selskapet, delvis avhending eller utlisensiering, uten å berøre øvrig virksomhet. I et best case muliggjør dette tidlig utlisensiering med gunstige skatteeffekter, upfront-betalinger, milepæler og løpende royalties.

2 Likes

Vil nok få et saftig rykk imorgen :muscle:

William O’Neil would be proud

William O’Neil hadde ikke rørt aksjen med ildtang. Ikke volum, ikke store institusjonelle til å backe aksjen. O’neil unngikk aksjer under 15kr. Selskapet tjener heller ikke penger.

Så du mangler iallefall CAI, i CANSLIM…

Aksjen fremstår foreløpig som et lodd.

1 Like

Tror du virkelig jeg syftet til CANSLIM kriterier? :face_with_raised_eyebrow:

Du er morsom.

Hva sikter du til da?

Hans tradisjonelle cup with handle. Han var tekniker i bunn.

Skal tillegges dette er en V formasjon og ikke en U formasjon, men allikevel pen.

CANSLIM får vi aktivere når selskapet er på markedet.

Han hadde likevel aldri kjøpt denne :sweat_smile:

Det er det heller ingen som har sagt. Ditt bidrag i denne tråden har så langt vært ubrukelig, håper det tar seg opp👍🏻