Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hamlet Pharma analyse (HAMLET)

Nei, kun riktad.

Jeg kan nesten garantere at ingen tar det avtalet uten indikasjon på fremtiden… just saying.

1 Like

Studien bak hamlets nye indikasjon gliablastom. I denne studien såg man en -85% reduksjon av tumor etter lokal infusjon av hamlet. Etter studien var alle behandlede dyr symptomfrie og overlevde, kontroll gruppen hadde symptomer og døde.

Blir dette en succé for Hamlet i en Fas II så kmr hver enkelte større Biotech selskap å stå på kø.

Men for dess har vi Fas I/II resultat innenfor blærekreft hvor man tidligere har positive menneskeforsøk.

3 Likes

Smack! :rocket::rocket:

1 Like

Sweet!
Glad jeg leste meg opp på Hamlet etter å ha sett at du var long her, @babyrage
Kom meg inn på 10-tallet i fjor :sunglasses:

1 Like

Hamlet er selskapet jeg eid lengst, elsker det. Faller blærestudien ut positivt, og med lite flaks GBM studien i 2020/2021, da forsvinner selskapet fra børs.

1 Like

Skulle egentlig inn med mer her jeg også,satser på en liten dipp etter rallyet gir seg. Uansett styrket case med finansiering og nytt studie i gang :ok_hand:

Skal nok teste tidligere motstand nivå.

SOS -> LPS

Ja det stemmer nok bra det. Har du ett oppdatert wyckoff chart etter bruddet opp av kanalen idag?

Er på jobb, fikser ikveld.

1 Like

Har Hamlet Pharma bare prekliniske resultater å vise til?

http://portal.research.lu.se/portal/en/publications/bladder-cancers-respond-to-intravesical-instillation-of-hamlet-human-alphalactalbumin-made-lethal-to-tumor-cells(69f4261a-5e18-4a08-9bdd-5375e9877887)/export.html

We studied if bladder cancers respond to HAMLET (human alpha-lactalburnin made lethal to tumor cells) to establish if intravesical HAMLET application might be used to selectively remove cancer cells in vivo. Patients with nonmuscle invasive transitional cell carcinomas were included. Nine patients received 5 daily intravesical instillations of HAMLET (25 mg/ml) during the week before scheduled surgery. HAMLET stimulated a rapid increase in the shedding of tumor cells into the urine, daily, during the 5 days of instillation. The effect was specific for HAMLET, as intravesical instillation of NaCl, PBS or native a-lactalbumin did not increase cell shedding. Most of the shed cells were dead and an apoptotic response was detected in 6 of 9 patients, using the TUNEL assay. At surgery, morphological changes in the exophytic tumors were documented by endoscopic photography and a reduction in tumor size or change in tumor character was detected in 8 of 9 patients. TUNEL staining was positive in biopsies from the remaining tumor in 4 patients but adjacent healthy tissue showed no evidence of apoptosis and no toxic response

Nåværende studie er en oppfølging på denne, med 40 pasienter. Skal være klar til sommeren.

1 Like

Tenker meg noe sånt

1 Like

Takker! skal prøve å få kommet meg inn med litt mer før vi eventuelt kommer inn i trading-rangen 14-18.54.

Spennende om den forsetter trenden opp de kommende dagene/ukene.

Regner med at folk ønsker hente vinst snart. Tenker att fib 38.1 rundt 13-14 kommer bli aktuelt. Først ønsker jeg se 15.50 - 15.60 kr.

1 Like

:rocket::rocket::rocket:

3 Likes

NRD not giving a føøøøck

Mer og mer data pumpas ut.

**

2 Likes

Holy shit så bra du traff med strektegningen din. Blir interessant å se om du treffer med breakout også. :stuck_out_tongue:

Skulle spilt på lotto. Markedet skal sannsynligvis litt nedover nå, tror derfor att majoriteten av småselskaper også skal ned.