Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Harmonychain

Blir kanskje forsøkt å skape en pump så resten av rikingene kan få kommet seg ut.

1 Like

Er det en greie, har du mer info du vil dele? Jeg har noen lodd i Harmony.

Neida. Skal ikke utale meg om noe jeg ikke vet 100%. Har bare vært veldig skeptisk til denne helt fra start :relaxed:

Tenkte det samme. De har vel sagt at det er et år eller to til de har noe som helst. Pengene fra emisjon har de allerede? Ligger i korta at de nå skal fullføre børsplanene for å gi aksjonærer bedre exit muligheter…

Nå har jo harmony innrømmet at det ikke finnes noen chip og at alle testene de har henvist til re teoretiske tester basert på designet. Ikke faktiske tester på en prototype.

Så det er i bunn og grunn ett svindel selskap?

Njaaaaa, finnes bare ikke noe faktisk produkt eller faktisk test av noen prototype.

Ganske nært da, for de gikk jo hardt ut og skryte veldig av produktet sitt.

Sjekk presentasjonen de hadde nylig. Der er de iallefall åpne om at det ikke finnes et faktisk produkt enda.

1 Like

Takk for svar! Må se nærmere på dette, mulig det ender med et salg🤔

Dette er litt flaut, men etter å lest litt, så har jeg funnet ut at vi snakker vi om to forskjellige ting. Jeg snakker om harmony token, altså en kryptovaluta (som jeg mener er veldig lovende). Mens dere snakker om Haromony selskapet. Sorry, my bad🙈

2 Likes

Her satt jeg og lurte på det samme, burde jeg selge meg ut av $one, men er jo ikke samme Harmony blockchain det er snakk om her. Burde hatt en disclaimer i navnet på denne tråden :sweat_smile:

1 Like

Jeg trodde også en liten stund at det var kryptoen Harmony ONE det var snakk om…

Synes ikek denne tråden engang burde stå under kryptovaluta

Harmonychain noterte i går mens kryptokrakket. I dag kjøpte jeg noen på billigsalg.

Prognosene for deres EBIT i 2022 er ville. Stemmer de bare halveis så er det likevel mange tusen % opp.

Men selskapet har jo selv innrømmet at de ikke har en chip enda og alle testene de har presentert er kun teoretiske. Det finnes ikke engang en prototype.

Du ser ikke noen fare ved at EBIT tallet for 2022 er total urealistisk da de ikke har et produkt enda?

1 Like

Definitivt en fare. Jeg tenker 50/50 for godt til å være sant.

Samtidig så har jo SB1M som er en renomert megler frontet dette. Ser der er et par professorer i styre og støtte… Samtidig som Euronext growth har godkjent dem etter DD.

Ingen må likevel kjøpe Harmonychain som en sikker ting basert på disse tallene. Men å kjøpe litt fordi her kan det komme en massiv multippel opp kan være smart.

Den DDen growth gjør er null verdt. Husker du WR med kjos og andre kjente på eiersiden. Eller Sino Agro.

1 Like

Det er sant, Euronext Growth synes slappe. Like fullt der var flere moment i min post. Professorer går for å ikke fare med tull. SB1M har og et renome å se etter. MEN, ingen bør investere og anta full klaff. Men å investere med et 50/50 mindset så kan dette blir lukrativt. Selv om man deler alle tall presentert på 2 så kan man likevel risikere en multippel x30 opp. Prototypen skal være ferdig i August og klar for produksjon sein 2021.

I SB1M presentasjonen så snakkes det også om at salgskontrakter skal meldes utover sommeren. Det kan bli veldig spennende.

Meglerhus noterer alt. Det er ingen trygghet. Før de har et faktisk produkt har ikke salgsavtaler noen verdi. For pr nå finnes det ikke et produkt. Og med den globale mangelen på waffer kapsitet lurer jeg på hvordan de skal få produsert et evt produkt, hvis de kommer sålangt.

Meldes protypesuksess i August så kjører denne aksjen multipler opp. Og et drag videre opp i verdi utover sommeren er og mulig før det. Utover det så har de Hydromining prosjektet også.

Markedet fungerer slik at også en viss sjans for suksess prises inn. Harmonychain er høyeksplosiv. tegn på suksess sender den hardt nordover.

Tegn på fiasko vil sende den ned. Men det er ikke akkurat slik at folk tror på SB1M tallene når mcap er 300 mill mens basecase EBIT for 2022 er prognosert til 1 milliard. :slight_smile:

1 Like