Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

HEX.com / PulseChain.com

MCAP fortsetter å stige.

1 Like

@gatesmart jeg ville vært litt forsiktig, hvis du ser på tradingvolumet et det ekstremt lite i forhold til de med lignende mcap.

26mill i forhold til 6mrd for den som ligger på plassen under, ada, det er 230x volumet til hex

Og 31mrd for eth på plassen over, som er over 1000x mer.

Tja. @gatesmart er vel som @VargVemund sier sammenlignet med andre så er det relativt lite volum, den er rangert på plass #201CoinMarketCap :man_shrugging:

Screenshot 2021-08-16 at 00.52.33

@VargVemund @cristobal

Se gjerne her fra 00:31:58 ut i videon, så får dere svar på noe av det dere lurer på. Linken skal starte akkurat ved dette tidspunktet:

og her fra 00:50:18

Vedrørende Coinmarketcap. Hør gjerne på dette fra 17:25 i denne videon:

https://PulseChain.com neste steps:

  • Public Testnet (muligens denne uken)
  • Forkdate announcement (samme som Snapshot)
  • Mainnet launch & access to airdrop coins (kanskje Sept-Okt.)

Dette er ikke noe jeg lurer på, det er et faktum at volumet er ekstremt lavt og ikke representerer et nivå som avspeiler mcap.

Jeg tror hex trades mellom et veldig lite antall store holders for å holde kursen kunstig oppe.

Håper det var svar på noe du lurer på, for det bør det virkelig være…!

Jeg lurer ikke på noe som helst og forstår ganske så godt hva som foregår bak HEX sine vegger. Ganske tydelig at du ikke har sett mye av snuttene jeg postet som svar til dine spørsmål, men det er greit. Er man ikke interessert, så er man bare ikke interessert. Jeg ønsker bare å informere alle om det vanvittige potensialet det er i både HEX, pHEX, PULSE og hele sulamitten :money_mouth_face:

1 Like

Skal jeg være ærlig virker det for meg som at det er du som ikke har lyttet til det som blir sagt i videoene.

Jeg poengterte og ba deg være forsiktig med hex fordi markedet for hex er ekstremt lite i forhold til mcap, det er alt, fordi for en smatør som leser dine poster kan det virke som hex er veien til kryptohimmelen.

Svar meg på dette ene spørsmålet:

Hvis du og jeg kjøper og selger en vare oss i mellom, la oss si vi starter på 0.1$ og over tid kjøper og selger vi oss imellom til 10.000$.

Er 10.000$ da dagens markedspris?

1 Like

Mesteparten av HEX sin MCAP er låst i mange år, ikke ønskelig å selge når T-Shares øker i verdi dag for dag.

Så du er enig i at 10.000$ ikke er markedspris. :+1:

Jeg skjønner hva du er ute etter og det er jeg ikke enig i.

Richard Heart (founder of HEX, PulseChain) hadde nok rett i å “henge ut” denne karen i intervjuene postet over:

image

1 Like
1 Like

Hei Gatesmart!
Ser det er mange her som ikke har satt seg inn i HEX og Pulsechain! Jeg har brukt mye tid på sette meg inn i prosjektene, er egentlig “frelst”, har satt inn litt penger på HEX (kom inn bare for HEX bare et par månder siden). Pulse, PLS, har jeg “offret” så mye jeg hadde av cash, der å da. Er ganske sikker på at du også har “offra” en del på Pulsechain? Er rimelig klar for å kjøpe mere Pulse når den blir lansert! Få i Norge som har satt seg inn i HEX, PULSE.

1 Like

Reddit - hex scam

Regner med dette er samme HEX du snakker om, Gatesmart? Dette er stort sett det jeg ser blir skrevet om HEX her og der. Det, eller super hyping.

Helt korrekt @Snerk Det er den HEX jeg snakker om. Les gjerne heller mer om den på hjemmesiden https://HEX.com hvis du er nysgjerrig :slight_smile:

1 Like

Ja, jeg kjøpte HEX nesten helt fra starten. Fått meg god likviditet både i krypto og på børs etter denne investeringen. Stor takk til Richard Heart :money_mouth_face:

1 Like

Dette er galskap. PulseChain skal fikse dette.

Like før vi får en ny ATH i HEX…