Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

HEX.com / PulseChain.com

HEX.com er nå blitt nummer 3 på listen over største market cap i kryptoverden. Ting skjer!

1 Like

Toppen er langt unna tror jeg, men man vet aldri. Opp nesten 35% siste døgnet bare.

Ned nesten 50% fra toppen. Og toppen var samme dag du spammet hex greiene :sweat_smile:. Du har ikke noen andre bets jeg kan counter trade?

1 Like

HEX er ingen trading krypto hvis du hadde lest deg opp litt. At noen tar gevinstsikring her må man regne med. Hentet seg ganske raskt igjen. 13 cent er en ekstremt bra pris hvis du ser tilbake 1 år. I tillegg så har man pulsechain som snart lanseres og her vil det i tillegg være en airdrop, gratis penger.

Må si du har noen sære investeringer, denne i tillegg til BSP. Hotell, harsj og krypto all the way :sweat_smile:

Er mest fornøyd med HEX investeringen min, den er opp over 800% siden jeg gikk inn. Har så klart sikret gevinst nesten månedlig.

1 Like

HEX’s life-changing wealth creation comes with extreme price volatility. Many successful investors have had to withstand harsh price fluctuations. On its way to 2,000,000x returns in 7 years the Bitcoin price dipped 94%, 95%, 81%, and 86%, on some exchanges it flash crashed as close to $0 as possible. Amazon dropped 95% once too. Now it’s 50% of all Internet sales in the USA.

In its first year, HEX’s price has dipped 81%, 73%, 59%, 67%, 87% and then gone on to make new all time highs. Price dips are often opportunities for the impatient to give their money to the patient. HEX’s large price movements up and down are a feature, not a bug. People that buy tops and sell bottoms hand their money to those that buy bottoms and sell tops.

Notice that HEX tells you right here on the front page that the prices will go up and down violently, Bitcoin’s and Ethereum’s websites do not. When the most important thing to users is the price, what would be more important than discussing it? HEX is about realistic expectations.

Kan vi ikke starte med at du forteller oss hva denne HEX er og gjør?
Hvorfor skal man eie denne kryptoen. kontra andre kryptoer? Hvem er utfordrerne? Hvilket problem/behov er det HEX dekker?
Er det en løsning som trenger blockchain? Eller er det et produkt vi er vant med i dag, men ikke på blockchain?
Jeg investerer gjerne i kryptovaluta. Men argumentet må være noe litt mer solid enn: “Denne har gått opp mye det siste året”.
Er personlig veldig tilhenger av krypto som kan stakes. Da dette gjør insentivet for å holde i stede for å trade valutaen større.

1 Like

Foreslår egentlig at du gjør din egen research så jeg ikke veileder deg med feil informasjon. Du finner ganske mye informasjon om hva HEX er for noe på hjemmesiden https://hex.com/

Mye bra stoff på youtube også. Du kan jo starte med denne lille snutten:

Du vet ikke selv, med andre ord? Du bare kjøper hypen, og copy/paster noe som får det til å høres ut som om noen prøver å selge oss en mlm-scam?

1 Like

Jeg vet sånn nåenlunde hva dette er for noe, nok til at jeg føler meg trygg på denne investeringen, og nei jeg kjøper ikke bare på hypen. Var selv inne i denne når knapt noen visste om den, og det er ikke noen større hype nå da ikke alle vet om denne enda.

Min anbefaling vil alltid være å selv lese seg opp i det man skal investere i og ikke høre på hva andre (meg inkludert) sier. Derfor bruker jeg ikke tid på å forklare dere alt sammen og heller sender dere videre til hjemmesiden til konseptet så dere kan lese og gjøre opp deres egen mening om denne kryptoen.

Dette er absolutt ingen kjøpsanbefaling fra meg, men jeg ville dele dette med dere her inne for å være hyggelig.

1 Like

Hjemmesiden og lovnaden om en stabil prosentvis avkastning uansett kryptomarked minner skremmende mye om BitConnect. Så jeg holder meg unna. Men takk for tips!

2 Likes

Jeg ville tatt en titt på unidexbeta.app, ny charting på trappene og vil da fungere på alle 10 blockchains som er tilkoblet. Du kan trade alle desentraliserte børser/LP’s på hver av dem. Ca 3 mill mcap, max supply 4 mill, nettopp ordnet videre funding. Det jeg tror mest på innen krypto om dagen… UNIDX er token, token holdere får 50% av fees. Foreløpig dårlig volum men jeg bruker bare unidex etter å ha funnet det. Geniale limit-ordre som funker mye bedre enn 1inch.

Liten Hex update

Det hele kommer an på hvordan man ser på kursen og hvor t-shares står i verdi pr. idag

Richard Heart LIVE på youtube om få strakser:

1 Like

1 Like