Gjenspeiler dette seg snart da? hehe
Hexagon Purus har fått flere rodre fra europeiske drivstoffdistributører for sin X-STORE 300-bar sylinder og sin nye X-STORE 381-bar variant.
Transportlagringsbeholderne sendes til Tyskland, Spania og Sveits. Samtlige land omtales som «nye markeder» for Hexagon Purus.
Sylindrene skal brukes til transport av hydrogen for industri og mobilitet.
Totalprisen på kontrakten er rundt 19 millioner kroner.
– Sylindrene gjør at man kan transportere mye bensin hvilket vil redusere kostnadene for kundene, sier Hartmut Fehrenbach, direktør for transport i Hexagon Purus.
Det og mere til er vel godt priset inn?
Litt for liten kontrakt desverre for at dette skal ha noen effekt på kursen. Makro gir skikkelig juling til hydrogen om dagen…
Ikke så rart, de har gått alt for mye opp og er verdsatt alt for høyt.
Stjernesmell og sitte i grønne aksjer. Børsen går ganske bra, men de grønne oppfører seg som om det skulle vært Mars 2020. Hvis hele børsen går i kraftig korreksjonsmodus snart igjen så blir det helt katastrofe. Nei og nei…børs kan være brutalt
men det positive er jo at det kommer en kontrakt daglig
Certarus, USA i går, Tyskland, Spania og Sveits i dag.
Iforhold til Nel, Everfuel og Hydrogenpro vil jeg si Hpur har beskjeden mcap iforhold til hva de kan vise til av kontrakter og håndfaste ordre fremover.
Sammenlignet med resultatet deres, så er de høyt priset Er vel det som spiller en rolle og ikke andre selskaper.
Må jo nødvendigvis sammenlignes med andre vekstaksjer innen samme segment. Ingen som investerer i Hpur og forventer positiv ebit i 2021. Markedsandeler som er viktig i denne fasen.
Sant det👍
Hexagon Agility receives third set of orders for CNG trucks from major global logistics customer
Hexagon and Mitsui expand and extend strategic alliance
Hexagon Purus AS: Annual Report 2020
Hexagon Composites Annual Report 2020
Beklager, ser det er en svakhet i scriptet som importerer meldingene. Det ser etter meldingsIDer som er høyere enn den som sist ble postet avTekBot, men HEX meldingen er publisert med en lavere meldingsID enn den forrige meldingen fra newsweb skal se om jeg kan finne en fiks.
Noe som jeg ikke har fått med meg siden kursoppgangen i dag var så markant?
HPUR HEXAGON PURUS
48,9950 NOK +6,2450 (+14,61%)
Hydrogensektoren som fikk seg et løft👍