Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hexagon Composites (HEX)

Ingen her inne som følger HEX? Har stor tro på at denne kommer til å gå meget bra videre og ser ikke bortifra vi er i 60 ila høsten😃

Hex selskapene har gått mye nå og det er vel naturlig med en kortsiktig korreksjon ned. Men på lengre sikt ser det veldig bull ut ja

Gøy å være i HEX for tiden😃

Merkelig om det ikke er flere her som er i HEX. Den har ingen større motstand nå mot 60kr og støtte rett under 39kr. Så hva tror folk om uka som kommer?
Mange mener den har gått mye de siste månedene og det har den men siste år har den bare gått 15%.
Det har komt mange gode meldinger og utsiktene fremover er meget gode. Så og si alle de større meglerhusene har også jekket opp kursmålene den siste tiden så at ikke flere av småsparernes her er inne er meg en gåte.
Tror ferden mot 60kr fortsetter til uka :smiley:

Hexagon Composites ASA: Invitation to third quarter 2024 results

Hexagon Agility receives new wave of RNG fuel system orders for Class 8 Series trucks with Cummins X15N natural gas engine

Hexagon Composites ASA - Participation in Hexagon Purus’ contemplated private placement of new shares

Hexagon Composites ASA: Third quarter 2024

Ser vi 60kr før nyttår her?:smiley:

1 Like

Hexagon Composites ASA: Mandatory notification of trade by primary insider

CFO selger, uten noen forklaring?

De er pliktig til å melde salg, ikke grunnen til salg :slight_smile:

ja jeg vet det. Men hos andre selskap og meldinger er det av og til at man slenger på en begrunnelse for å kanskje berolige markedet litt. Nå sitter jo mange, vertfall, jeg og lurer på hvorfor han selger når det egentlig ser så bra ut for HEX.

Hexagon expands its Hexagon Agility FleetCare business - acquires Specialty Fleet Services