Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hexagon Composites (HEX)

Er ikke negativt for NEL heller dette.

1 Like

Hexagon Composites ASA: Invitation to presentation of Hexagon and its Spin Off plans for Hexagon Purus

Hexagon Composites ASA: Mandatory Notification of Trade by Primary Insider

1 Like

Mandatory Notification of Trade - Options

Hexagon Composites ASA: Registration of share capital increase

Hexagon Composites ASA: Mandatory Notification of Trade by Primary Insider

1 Like

Hexagon Composites ASA: Save the date - Virtual Capital Markets Day 2020

Hexagon Composites ASA: Mandatory notification of share transfer by primary insider

Ser at volumet og at det har begynt og få noen større poster. Tror kanskje denne kan være i start gropen. Om ca 1 mnd kommer de nokk til Og annonsere noe rundt splitting av selskapet som skal konkurrere mot nel. De hadde emisjon for og klargjøre dette til kurs på 49kr. Jeg ser litt for meg akso splittet opp aow og acc. Så bare og komme seg inn før dette seminaret. :+1:t2:

1 Like

Hexagon Composites ASA: Notice of Written Resolution

Fint løft i dag på stigende volumer. Denne er vel perfekt teknisk nå.

1 Like

satt akkurat å titta på volum som gikk til ATH-pris i close…

Jeg har handlet med begge hender i denne siste tiden. og som jeg skrev for en uke siden så så jeg en endring i kjøps volumer. Den har steget på større små volumer men falt tilbakers på svakevolumer 1-2 timer etterpå. I dag kan det se ut som den begynner og løsne. Kanskje rykter/nyheter om splitting av Purus er rett rundt hjørne. Tror og teknisk denne har trigge sterkt kjøp. (Noen som har tilgang til slik?)

Kan se ut som Tyskeren har begynt og kjøpe mer på denne. Her ser du omtale fra i dag.

Hexagon Composites: Spin-off is imminent

Hexagon Composites shares hit a new record high on Monday. Apparently, investors are getting into position before the planned spin-off of the Hexagon Purus business unit. This could lift hidden values. “Hexagon Purus is to be listed on the Oslo stock exchange by the end of the year, with Hexagon Composites retaining the majority,” said Michael Kleschinski, Executive Vice President of Hexagon Purus, in an [interview with the SHAREHOLDER a few weeks ago]

(https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&pto=aue&rurl=translate.google.com&sl=de&sp=nmt4&tl=en&u=https://www.deraktionaer.de/artikel/mobilitaet-oel-energie/hexagon-composites-vor-der-abspaltung-ein-ziel-ist-es-das-investorenprofil-zu-schaerfen-20207573.html%3Ffeed%3DU5I9FW7jwU2_r2PJ6JKPgw&usg=ALkJrhigaCEdeMQWDNdgpxDDpX4tuMZldw) .

Hexagon Composites ASA: Withdrawal of Written Resolution

Noen som vet hva som skjer videre med Purus nå?

Hexagon Composites ASA: Invitation to presentation of third quarter results 2020

Hexagon Composites ASA: Update to proposed bond agreement amendments

Hexagon Composites ASA: Notice of Extraordinary General Meeting

Hexagon Composites ASA: Update on Hexagon Purus spin off