Kan det forventes at denne setter fart over påske nå som tildelingene er i boks ?
Det er fortsatt bare ett skall, det er ingen som vet hva det skal brukes til.
Jeg har ett lite lodd inne, ett bet på at det kommer noe spennende etterhvert. Fikk kjøpt til samme pris som de store gutta.
Spetalen hadde ikke tatt seg bryet med å bruke tid og ressurser på lommerusk. Her bygges det opp et team og noe vil komme til overflaten som det er verdt å vente på.
HIDDN – Finn Clausen Sikkerhetssystemer AS resolved to file for bankruptcy
HIDDN - Notice of Annual General Meeting
Da kvitter de seg med tapsprosjektet (Finn Clausen Sikkerhetssystemer AS). Greit å bli kvitt de slik at de kan få/starte noe nytt med blanke ark. Spent på fortsettelsen.
Ser det mangler en melding her fra 23.04: Ranveig Strand appointed interim-CFO fra 1. Mai.
Proposal from the Nomination Committee in HIDDN
Ikke umulig, blir i alle fall moro å se hvilke planer de har for hiddn. Synes bare det tar veldig lang tid og er ikke noe fan av spetalen heller.
Store lønnsutgifter fra 10 juni? Jeg følger ikke så mye med på denne, lurer bare på hva planen er.
Äre landbaserat lax i Kina som ska in i skallet kommer de bli sjukt spännande
Disclosure of voting rights for the Annual General Meeting in Hiddn Solutions ASA
Annual general meeting held in Hiddn Solutions ASA
Daglige aksjonærlister for Hiddn Solutions er nå tilgjengelige for Insidermedlemmer
Interim Financial Report - First half 2020
Spennende selskap som kommer inn i Hiddnskallet… Skal få ligge i skuffen og godgjøre seg noen år.
Akkurat som HIDDN
RIP
Har du sjekket regnskapet til Arrybatec? Siste 5år:
7mill, 24mill, 44mill, 74mill, 118mill… Kan være at den som ler sist ler best dr…:).
Jeg tror vi kommer til å le hele veien til banken Trysil.
La den gjerne ligge i skuffen, men for meg er det ingen ting som skulle tilsi at det tar tid før denne stiger ytterligere. I første omgang inn mot EGF fordi mange ønsker å sikre seg tegningsretter til 0.94kr, og med så lite free float av aksjer tenker jeg den kan gå høyt (3-4kr) bare på dette. Så kan man begynne å se på Arribatec. Som du nevner en helt enorm vekst de siste 5 år. I meldingen skriver de at de ønsker å ekspandere ytterligere i land som Tyskland, Frankrike og UK. Jeg er overbesvist om at dette selskapet kan bli godt mottatt på Oslo Børs, og jeg tar gjerne en kursutvikling ala Crayon
En av grunnene til at jeg har hatt en stor del av porteføljen i HIDDN lenge er et bet på at Spetalen og vennene hans vet hva de gjør. De meldte ved halvårsrapporten 28/8 at de var kontaktet av flere selskaper som ønsket å bruke HIDDN for å komme på børs. Styret har altså regnet på diverse tilbud og kommet til at Arribatec er den beste dealen å satse på, og jeg er overbevist om at Spetalen er god til å regne!
Så bra at det er flere enn meg som har troen på det nye selskapet som skal fylle Hiddn. Jeg skjønner at mange kan være litt skeptiske til Spetalen, men han har nok regnet nøye på dette og jeg har en god magefølelse her… Lykke til!