Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Huddlestock fintech AS

Leker med tanken om at smartbroker + er den nord-europeiske investeringsbanken (skulle gå live første halvår 2023) som ble børsmeldt i desember. Den går live nå i august, ser at Robert har likt noen av innleggene deres på linkedin. De har allerede en etablert aksjehandel på nett, men går nå videre som app og nytt design for nettsiden. Er selvfølgelig bare ren spekulasjon fra min side i en ellers rolig meldingsperiode fra huddle. :sweat_smile:

5 Likes

Får vi en retest av støtten her nå og dobbel bunn - Ser det ligger litt aksjer til salg i boka. Teknisk vanskelig og spennende case dette her​:sweat_smile::thinking:

Dejlig tanke. Men er smartbroker ikke tysk? Det går vel næppe ind under “Nord-europeisk”…

Jeg tror nok du har rett, dette er nok en nordisk, mest sannsynlig kanskje en norsk.
Stack by me har skrevet et eller annet sted at de vil starte opp tradingen i oktober, jeg antar det vil bli endel “endelig” testing i forkant av når de går live. Trader 2,0 er oppe og går med tilknytning til Morningstar og Dnb.
Vil tro at denne Nord europeiske kunden også går live rundt de tider Stack gjør det og da kan ballen begynne å rulle for alvor.
Trader 2,0 er essensiell for Huddlestock, tiden fram mot jul blir svært spennende

1 Like

Enig i dette. Man kan jo stadig krydse fingre for at Huddlestock lander en kontrakt med Smartbroker her i måneden og at det derfor Fuchsgraber liker opslag :+1:t2:

Solid omsetning av aksjen i dag i alle fall :wink:

Kan jo håpe at kjøperen av de 390 aksjene finner ut at han/hun vil supplere litt…

1 Like

https://twitter.com/Andystones66/status/1689545430424485888?s=20

2 Likes

Du mente vel 1,65?

Hva mener du?

På Twitter skriver du 4.65

For SBX ja :grinning:

2 Likes

Som Huddlestock aksjonær er man selvsagt ikke tilfreds med en kurs på NOK 1,685, men det finnes noen positive signal å ta med seg videre her nå.

• De siste ukers og forsåvidt måneders intense salgspress har tilsynelatende begynt å slippe taket.

• Aksjen har respondert opp 14,5% fra sin bunn notering for snart 3 uker siden.

• Topp 50 er stabile om man isolert sett ser på netto endring.

• Stack By Me har uttalt at de går live med Huddlestock Trader i oktober ish.

• Med Trader 2,0 som kun da mangler noen tilknytninger av vps, bank id og trs så er selskapet øyeblikkelig klar for stor vekst.

• Med Trader 2,0 vil det, tror jeg garantert tilkomme mange nye større og mindre rene Trader kunder.

• Stor kostnadsbase forbundet med utvikling og ferdigstillelse av Trader 2,0 vil etterhvert reduseres samtidig som inntektene øker.

I det hele, jeg er ganske sikker på at vi nå nærmer oss med stormskritt det hvertfall jeg har ventet på i 12 mnd, et stort gjennombrudd for Huddlestock Fintech. Ikke glem den store transformasjonen selskapet har vært gjennom de siste 6-8 måneder ved implementering av ikke mindre enn 4 nye selskaper inn under Huddlestock paraplyen.

Ting har tatt tid, det samme gjør prosesser i Tyskland(svært nøye og rigide prosesser), brikkene tror jeg ganske snart faller på plass for oss.

6 Likes

Håber vi får indblik i roadmappet videre her i Q2.

• Stack udtaler at de går live først med enkelt aktier på Oslo børs - hvorfor kun Oslo børs? er resten ikke klar endnu i trader 2.0 eller er det bare en strategi hos Stack?
  • Er allerede indgået kontrakter klar til at gå live efter stack? - Her snakker jeg northern europe investment club, Nordic news site, northern europe investment bank.
  • Hvordan går det med tyskland? - snart et år siden første kunde gik live hos solaris - tomorrow bank.

Vil de bli meldt at Stack er noe mer enn intensjonsavtale?

Vet faktisk ikke hvorfor den ble meldt som en LOI.
Ifølge Stack by me er planen å gå live med Huddlestock Trader i oktober så om det meldes om endelig avtale når de går live vil jeg tro.
Ikke det viktigste sånn sett, kjekt med Stack, men dette er en mini kunde, nå satser jeg på at noen nordiske meglerhus snart meldes og det hadde heller ikke skadet med noe større fra Tyskland.

1 Like

Stack skal kjøre en emisjon til via folkeinvest, så mulig at der er årsaken til at de ikke underskriver noe nå. En LOI betyr vel at mye er avgjort, men at de avventer med siste detaljer. Hvis Stack går live, så er det ganske sikkert at det blir med Huddl.

Det har vært veldig stille fra Huddl det siste. Intet nytt om lavthengene frukter, banker i kø eller tidligere signerte kontrakter. Det kan jo være fint med litt mellomspill mellom Q-presentasjonene.

Invitation to Huddlestock’s Q2 2023 presentation on 24. August 2023

For de som har spørsmål angående teknologi. Han legger ut Q&A video til uka.

I will be happy to answer some questions and shed some light on what we are doing from the inside at Huddlestock and how we are making tech useful!

4 Likes

The role of wealth technology - Q&A with Stefan Willebrand

1 Like