Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

La inn to ordre: 10k på 2,20 og 10k på 2,10, fikk den på 2,20, satser den kryper litt lenger ned for så å snu :grin:

Edit:
Der var rt 2,05, da fikk mine foreløpig siste:-)

Snitt inkludert emi: 1,685.

Da kan oppgangen begynne :grinning:

1 Like

Emi-aksjene er ute nå, i alle fall hadde jeg fått inn mitt.

Har solgt det jeg hadde rundt omkring 2-tallet. Skal inn igjen på et senere tidspunkt.

2 blank, ser ut som det blir en dupp under.

Likte ikke at Henrik Kølle ikke var med på emisjonen, selv om jeg skjønner han godt. Han hadde for stor eierandel.

I tillegg har det vært så lavt volum at jeg frykter emi-aksjene.

Om det likevel skulle gå oppover, har jeg fått en grei fortjeneste, siden jeg for det meste overtegnet.

Skriver vanligvis ikke når jeg selger, men velger å gjøre det her siden jeg har vært så aktiv i tråden.

2 Likes

Da har jeg også fått mine emisjons aksjer :slight_smile: Jeg har absolutt ingen planer om å selge med det første. Selge på nivåer under 3kr blir for dumt for min del :wink:

7 Likes

Lykke til @Larsen, håper det blir gode tider :slight_smile:

Ser ut til å ha sterk støtte på 2-tallet.

Hadde han vært med hadde ikke jeg fått den mengden aksjer som jeg fikk, så synes det er greit at han ikke sitter med like stor andel som tidligere. Vil nok gi noen kortsiktige utslag på kursen ved at den ikke holder seg like bra, men er Q2-rapport om 8 dager som forhåpentligvis vil gjøre sitt for å snu kursen oppover igjen.

Har enda ikke fått opp mine aksjer enda, noen andre med DNB som har fått de?

Takk.

I løpet av nå 2 uker (inkludert emisjons aksjene), har jeg klart å dra ned snitt kursen min fra 2.63 til 2.00. Føler meg ganske fornøyd med det :slight_smile:

4 Likes

Ikke fått mine enda :frowning:

Er ikke bra at aksjene blir tildelt på ulike tidspunkt utover handelsdagen. Var noen som fikk tjuvstarte salget klokken 9 og oppnådde en mye bedre pris enn de som får aksjene sine nå utover ettermiddagen.

2 Likes

RT 1,96
Skal vi være pessimistiske og tolke det dithen at investorene dumper emisjonsaksjene sine så snart de er på konto for å sikre gevinst? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Kan nesten se slik ut, men jeg har troen på bedre pris for mine emi aksjer :smiley:

1 Like

Jeg ble vertfall interessert i aksjen igjen nå når den kom under 2kr :slight_smile:
noen flere her inne som har solgt sine aksjer?

Det er nå man ser hvem som er sterk eller svak psykisk :smiley: Mitt tips er å bli værende og ikke få “panikk” og selge for å sikre seg gevinst.

#######DagensTips

4 Likes

Snart 1,90 :frowning:
40 øre bare over emi pris…

2 Likes

Bare Funcom blir betalt så skal det legges inn ordre i Hugolicious

Jeg kjøpte faktisk litt i dag på 2,00. Har ikke lagt noen plan for hvor lenge jeg skal sitte ennå. Men det er greit å ha en liten post her siden det er mange her på forumet som følger aksjen. Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til aksjen, men det er mest pga at det er lavt volum.

Blir spennende å følge med framover.

2 Likes

Gått så langt ned nå at jeg ikke selger en aksje på dette nivået. Kan ha i i magen med snitt på 1.52 /1.51. Ser faktisk ikke snittet nå. Men det bør være rundt det.

4 Likes

Satt en kjøp på 2kr, tror jeg fikk dem. Tiden vil vise om det var lurt eller ikke, men jeg mistenker mange bare vil ha rask emmisjonsgevinst. Sånn jeg ser det er idag god kjøpsannledning for de som ikke fikk nok emi aksjer.

Ser jeg kunne satt trålen enda lavere, får sette ut en trål lengre nede også :smiley:

3 Likes

Kjøpte en liten post på 10.000 aksjer nå
Må jo være med i gamet her også !
Blir spennende!

2 Likes