Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Er man langsiktig så kan det nok være en god kjøpsanledning, de har jo cash for lang periode, og om de klarer å knekke koden til neste bølge med spill. Så er ikke caset så dårlig.

2 Likes

Kurs og volum er da ?

1,74 omsatt 500k. Du vet at netfonds gir deg gratis RT?

RT 1,77 etter bunn på 1,68, totalt volum 325k

Jeg likte ikke rapporten og tar meg en pause fra HUGO. Skjer lite her før i Q4.

1 Like

Ok, det er jo ikke noe til panikk.
Gratis et innlegg netfond uten å Være innlogget noe sted ?

Du mekker konto med bankid, done deal.

Eg har RT som eg bruker når eg sitter foran pc å trader, når eg spørsmål her, så et det fordi eg gjerne Gjør andre ting, som nå f.eks så er eg på farten.
Da er det enklere å spørre om ståa, enn å logge inn å se

4 Likes

Ja, dessverre så ikke dette så oppløftende ut… men de får flere sjangser!

Jeg var på vippet til å kjøpe tirsdag, flaks det. Jeg tror dog det blir bedre kjøpsmuligheter utover høsten.

ute… var en dårlig gamble dette :angry:

1 Like

Slik er børsen :stuck_out_tongue:

jepp… men jeg visste bedre… ble revet med av partystemningen i denne tråden :stuck_out_tongue:

1 Like

Glad jeg overbeviste meg selv til å ikke kjøpe igår🙈 Ser mørkt ut med 1.67 nå…

Edit; 1.6 auch

1 Like

Da er vi 2… Etter og ha prøvd Ronaldo
Fant jeg ut det var easy og spille uten og kjøpe noe!!

Latterlig spread idag, gode tradingmuligheter for de som har is i magen ;D

1 Like

Dette blir fort siste gang jeg har med denne aksjen å gjøre…
Fremstår som Funcom, men uten hypemaskineriet…

1,72 igjen. Noen gjør gode penger på å trade denne idag, selv om det er småbeløp.

2 Likes

Er det noe jeg har lært så er det å ikke selge når det er panikk eller selge med tap :slight_smile: Heldigvis har jeg trent opp magen min til å være sterk i slike stunder! :smiley: Sitter med snitt på 1.89.

Update: Bare så synd jeg har makset meg i Hugo så har egentlig ikke så lyst å gå inn med enda mer for å snitte ned, men muligheten er absolutt til stede for det idag!

3 Likes

Er det ikke bare å slappe av da, innsidere har puttet mye penger I selskapet, slapper helt av eg.
Dette var meningen å Være en langsiktig plassering, litt flaks så slår minst ett spilla til å generere store nokninntekter til å ta Hugo videre.

5 Likes

Den samme tanken har jeg også @Kronn Det er nok en del småsparere med dårlig mage og hjerte som skal ut idag :wink:

2 Likes