Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Er vel auksjon kl 1330 hver dag

Ser Hugo hadde ca 2.1mill i omsetning første halvår men beholder guidingen på 20+. DVS , min 18 mill andre halvår. Tror dere de klarer det ?

“Liker” at rapporten inneholder dette :

“Significant increase in active users, but forecast for the year might be challenged.”

“Hugo Games retains its guidance for the full year in the lower range, but foresee some challenges.
Gross profit in the lover range of DKK 20-25m and EBITDA before special items in the lower range of DKK 3-7m.”

2 Likes

Kan bli vanskelig når det går såpass dårlig selv med EM - medvind (selv om peaken nok var i juli dvs Q3)

Ronaldo trend

1 Like

Jeg tror de bommer mye på guidingen hvis de ikke får ut de 5 spillene tidlig i Q4.

2 Likes

Det hjalp på kursen når jeg la inn en liten ordre først på 1,65, for så å redusere til 1,63 :grinning:
Jeg endte da i pluss, på tross av mit smarte kjøp utenom emi på 2,12…

Cheer up :wink:

Ser man det! Hugo Games kursen avsluttet på 1.72, ikke værst. Lurer på hvem som hadde det siste kjøpet av 1 aksje til 1.72? :wink:

1 Like

Det var meg !!
Lettere og følge med aksjen da…

2 Likes

Pen snittpris da kompis, hva er kursmål for å gå i null? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Huehuehue

1 Like

Jasså, var det du som kjøpte 1 aksje til 1.72 idag @Zycko

Hvorfor det da?

Sikker på at det ikke var @Larsen?

Deilig aa igjen vaere featured paa appstore i Canada og US. #ronaldo

5 Likes

Markedsverdi 84 millioner er ingenting for et børsnotert selskap som masseproduserer spill.

6 Likes

Håpløst å få senket snittet sitt her da :wink:

PS : grattis til dere som solgte rundt 2kr før fallet satte inn etter rapporten

Får bare håpe at de klarer å dra inn noen kroner på de spillene. Synes ikke det er positivt at Mr. Kølle ikke tok noe i emisjonen.

2 Likes

Kølle hadde tatt i emi om ikke alle andre hadde overtegnet seg. Han har jo tross alt 12 mill investert allerede : )

1 Like

Frister å ta en pott på 10k @1.67.
Hva tenker dere i det korte perspektiv? 4-6 uker

Jeg sitter med en del aksjer på 1.80 og har ikke solgt, det tenker jeg :wink:

3 Likes

Jeg tenker at vi holder oss ca der vi er nå ( eventuelt så går den ned eller opp :stuck_out_tongue: )

2 Likes

10k på 1.69, mangler 1200.
Greit med en ny aksje i porteføljen, føler vi er på bunn her…
Når jeg leker med så store summer i Funcom bør 10k HUGO Aksjer gå knirkefint :smile:

3 Likes