Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

6 Likes

Hm, interessant.

Sikkert smart å inkludere en mye brukt hashtag i navnet på spillet? :smile:

Tydeligvis er de også inne i soft launch med Rainbow Harvest? Det ligger i alle fall klart i Google Play. Interessant at de har sløyfet Hugo. (tror dette er “oppfølgeren” til Hugo World)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hugogames.android.hf.universal

2 Likes

Forsøkt å kjøpe mer på under 0.63 siden emisjons aksjene ble tildelt, men ser ut til å være vanskelig med å fylle på med mer. Tror heller ikke aksjen vil bevege seg så mye opp eller ned fra dagens kurs før fellesferien er over. Spennende risikotider i møte :slight_smile:

5 Likes

Rykker litt i aksjen idag, opp 5,97% i øyeblikket.

2 Likes

Vi trenger litt rykk, for nyhetene er fraværende :cry:

1 Like

Eg legger denne her så vet vi at når Hugo går over 1,04 kr, bryter nedovertrenden så har vi lysere tider i vente :slight_smile:

6 Likes
9 Likes

Ser kult ut, men jeg liker ikke den konstante “wobble” effekten på brettet.

2 Likes

Synes spillet så veldig bra og spennende ut. Satser på at det ikke blir for vanskelig for veldig casual personer.

Så er spørsmålet hvor stort marked det er her, og om de klarer å få noe ingame purchases. Hvis de klarer å få et konkurranse miljø på det, muligens. Jeg tror det er veldig vanskelig å klare å få noe store penger ut av dette, men krysser fingrene for Hugo.

Ellers er det Doodle Jump jeg tror blir det store make it or break it. Kan de lykkes med det så kan det bli god butikk.

3 Likes

Det bygger seg opp i Hugo nå. Ser ut til at det er en del som fisker

1 Like

Kjøpssiden har vært slik de siste ukene egentlig, så ikke noe nytt der.

1 Like

Noken formeining om når doodle jump 2 slippes?

Ok. Har ikke fulgt mye med på Hugo i det siste. Får håpe på nyheter så folk får dårlig tid :wink:

1 Like

http://fuzzy-frog.bmeurl.co/7135B04

2 Likes

Eg ser at dette er fra 3 juli. Ble den sendt ut til alle subscribers? I så tilfellet så funker ikke den siden, for eg meldte meg opp for mange måneder siden. Har det kommet mer info fra dem?

Denne right? Du må klikke på aktiverings linken de sender deg. Sjekk SPAM mappen din :wink:

2 Likes

Fylte ut skjema og fikk aldri epost. Fjernet ø’en i navnet mitt og fikk confirmation epost umiddelbart :+1: takker for hjelp :grin:

1 Like

Kjøpt mellom 0,70 og 0,69, solgt nå på 0,68. Ikke akkurat traden sin…! Jeg tenkte som vanlig å sitte litt lenger enn bare en dag - tenkte å trade litt på nivået vi er nå nå. Men siden jeg har intradagskreditt og har mer tro på Funcom enn Hugo på kort sikt så ble det å selge Hugo med tap istedenfor å trade med gevinst.

1 Like

Er det ikke alt for lite volum i Hugo til å trade intradag?

2 Likes