Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Noen som har noe godt svar på hvorfor denne synker såpass nå?

noen selger for aa plasere kortsiktig i funcom? Den tanken har jeg ogsaa hatt ihvertfall :slight_smile:

2 Likes

Men så billig som Hugo er nå (mcap på 102 millioner!), kan jeg ikke forstå at det kan være noe lurt hvis man har litt tro på casen.

Eller rett og slett at Hugo ikke evner og levere ?:scream:

Men vet vi noe om det enda da? Har jo nærmest ikke vært nyheter i det hele tatt de siste månedene.

Selskapet har jo eksistert en stund?

1 Like

Jeg tror grunnen er at Hugo, med community update, sier at alt de lovet i Q3 nå ikke kommer før Q4 uten at de kan spesifisere dato. Folk er vel utålmodige og håpet på en gevinst tidligere, så selger seg ut for å gamble på noe annet til evt senere i høst/vinter.

2 Likes

Hugo Games Community Update 17.08.2017

Hello everyone! Sorry this email is a little later than you may be accustomed to. I was waiting for the go ahead on a certain topic we’ll cover in this email :slight_smile:

Before that, though - make sure you stay connected elsewhere with us. The links for Facebook and Twitter are at the bottom of the email and you can email me at [email protected].

So, just a little housekeeping first. Some of you may remember a game from 2014 - “Real Scary Spiders”. We’ve recently been putting a lot of work into it to bring it up to 2017 standards. By this, I mean that we’ve ported it to a new engine (Unity 5) and added new features and a fresh new UI. We’re still not done updating it though, so if you’ve never played the game, now would be your best chance! For those of you who have played the game before, you should probably jump back in and check out the changes :slight_smile:

Search for “Real Scary Spiders” on either the App Store or the Google Play store and tell us what you think!

Now for the best part. As of this afternoon, Nyjah Huston: #SkateLife is now available for users in Denmark and Canada on Android devices! If it’s not immediately visible for you, you can click the following link - http://getskatelife.fuzzyfrog.io/ - or you can search “Nyjah Huston: #SkateLife” in the Google Play Store. Go check it out and let us know what you think! We’ve been reworking the initial tutorial experience over the past few weeks and your feedback is key to helping us improve the game for everyone.

OK, that’s it from me this week. I’m sorry that this email is a little shorter than the previous ones. Quality, not quantity right? I hope you all have an excellent weekend. Make sure to check out Real Scary Spiders and Nyjah Huston: #SkateLife and let me know your thoughts :wink:

All my best,

Matt
Community Manager

2 Likes
2 Likes

Nærmer seg noe nå:

1 Like

image

1 Like

Er dette bull? Jeg trodde testinga var over og at spillet skulle ut til alle nå?

1 Like

Utviklerne har nok fått litt mer slagkraft oppover i ledelsen og derfor vi nå ser at de pusher ut litt og litt som en slags beta fase. Jeg liker det absolutt :wink:

Blir jo litt på samme måte som Stillfront gjorde med Siege selv om de begynte med en del flere land enn hva Hugo har gjort her.

ok, kan være fornuftig det så lenge ikke det blir så mange flere testfaser. Jeg er hovedsakelig inne i aksjen pga. DJ2 og håper det ikke blir noen forsinkelser pga denne gradvise utrullinga av dette spillet.

1 Like

Så vidt jeg har forstått så har de 4 teams som jobber på hvert sitt spill (men sikkert noe overlapping ). DVS , skatelife , DJ2 , fotballspill og vikings.

Når det gjelder skatelife så sa Matt for 2 uker siden at de satset på release tidlig i q4 . Fotballspillet skulle også ha soft launch tidlig i q4 og sannsynligvis betatesting før det.

1 Like

Betatesting av fotballspill blir etter alt jeg vet kommunisert ut i løpet av September allerede, altså denne måneden vi nå er inne i :wink:

Kommer det info om det i morgen ? :wink:

1 Like

LUL. Nå var jeg 100% sikker på at det var 1 September idag :stuck_out_tongue: sorry :wink:

1 Like

Ser Matt slengte ut denne på discord så tenkte det kunne komme noe interessant i update’en i morgen :

"Hey guys, the community update is still coming but it will come out tomorrow instead of today! Something came up last minute that I want to mention but can’t until tomorrow "

2 Likes