Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Regner med noe nytt rundt det nye fotball spillet ja, men om det kommer imorgen er ikke sikkert :wink:

2 Likes

Hugo Games Community Update August 31

Good afternoon ladies and gentlemen :slight_smile: Welcome to the final Community Update for August (even though it’s actually being sent out September 1st). It’s been a fairly busy week for our dev team. I have a few concept images for Doodle Jump 2 to show you today to give you an idea of the general style for the game. But before that, I have another couple of announcements to make regarding #SkateLife!

As always, you guys and gals can keep in touch with me at [email protected] as well as via the 2 social media icons at the bottom of this email :slight_smile:


So, regarding #SkateLife. We’ve been very busy with that game over the past couple of weeks. As I announced last time, the game is now available on Android devices as well as iOS devices. Yesterday afternoon (the delay in releasing this update), we were given the go ahead to release #SkateLife into 3 new territories: Australia, New Zealand and United Kingdom. As a final cherry on top, we also released an update for both devices which adds achievements into the game for those of you who enjoy achieving 100% completion in your games.

I’ve been asked by a couple of you to leave a link to download Nyjah Huston: #SkateLife which you can find here - http://getskatelife.fuzzyfrog.io/


Now for the fun part, Doodle Jump 2 concepts! I have the concepts for 3 enemies to show you. Bear in mind that these images are concepts and the idea behind showing you is to give you a feel for the game’s art style.

image


That’s it from me for this week. I hope you all have a great weekend! I’ll see you next week :slight_smile:

All my best,

Matt
Community Manager

6 Likes

Kursen er ved all-time-low. Gir virkelig alle opp før de nye spillene er utgitt? Må da begynne å bli stor potensiell oppside, og begrenset nedside nå?

Akkurat når det kommer til Hugo er nok nedsiden 100% frem til de viser at de klarer å tjene penger på et spill. Når det er sagt, skulle de begynne å tjene ok med penger på i hvert fall et spill skal man ikke se bort i fra en reprising. Og skulle Doodle Jump 2 nå forgjengeren sin til hofta så snakker vi mangegangeren ganske så kjapt.

2 Likes

Nå kan det fiskes aksjer til samme pris som emisjonen var satt, altså 0.63, men jeg tror ikke man får så veldig mange aksjer. Har fulgt med på ordrene i Hugo aksjen i lang tid nå, men det er bare et par tusen av gangen som selges på 0.63, så ikke store summene. Jeg føler dette er bunnen, om ikke noe drastisk skulle skje.

Har merket det samme selv. Har forsøkt å akkumule litt jevnt og trutt fra 66 øre og nedover, men sjelden ordrene går inn.

Vanskelig å både få kjøpt eller solgt noe særlig i Hugo. Det som er kjett er at om du har et bra volum der så sitter du fast, du får jo søren ikke solgt det om du vil ut heller.

Er nå ikke mer enn 1-2 måneder siden det lå flere hundre k i ordre på over 0,7. Men tror også bunnen er nådd her, men mindre det skjer noe drastisk som @Larsen sier.

1 Like

Det store spørsmålet er om Hugo har gjort endringer i inntektsmodell, spillene har jo vert av Ok kvalitet, kjedelig i lengden, men med millioner av nedlastninger.
Klare Hugo og få bare ett lite knippe av folkene som har spillet fra Hugo på sine telefoner, så er det lite som skal til for og gjøre en drastisk økning i revenue

2 Likes

Hugo Games Community Update

Happy Friday! :slight_smile: Welcome to the now bi-weekly (every 2 weeks) Community Update. The reason I’m now doing these once every two weeks is due to an absence of content to talk about before our upcoming releases this year. You guys can help with this by keeping up your questions every week :slight_smile:

As always, you can keep in touch with us via the Twitter and Facebook pages (links are below) and via my email - [email protected].
We’ve been busy this past few weeks preparing for new staff to join our development studio in the UK. We’re in the process of expanding and have recently hired several new talented artists to help make our games look as impressive as possible going forwards.

We have also been working hard on updating Nyjah Huston: #SkateLife with some significant performance improvements as well as squashing a few tricky bugs reported to us by players.

Real Scary Spiders has a great update coming out in the near future too which will certainly breathe new life into the game by adding a bunch of new features, optimisations, bug fixes and general housekeeping to make the UI as user friendly as possible. Keep your eyes peeled on our socials for further updates reagrding this.
In other news, I will be heading to EGX 2017 next weekend in Birmingham, UK. Should be a really great networking opportunity and a good chance for me to get some feedback from mobile players at the event. It’s also full of really fantastic games from a wide range of studios from independent to AAA. If you’re going to be in the area between September 21st and 24th, I’d highly recommend that you check it out! If you are going, let me know. I’d love to meet you! :slight_smile:

That’s it from me for this week. I wish you all a fantastic weekend and I’ll speak to you again just before the end of September!

All my best,

Matt
Community Manager

Kilde: http://fuzzy-frog.bmeurl.co/741AA79

3 Likes

Virkelig lite fres i denne nå. Er folk skeptiske til hva Q2 bringer 26. september?

Folk vet vel at de kan tjene mer i andre aksjer frem til lansering av Doodle Jump 2. Og benytter seg av muligheten til å få avkastning på pengene i mellomtiden.

1 Like

Basert på community updaten så var det snakk om doodle jump 2 launch slutten av q4/begynnelsen av q1. Basert på nedenfor sitat:

"Any updates on Doodle Jump 2? Maybe a release date? - I have to be careful here as Doodle Jump 2 is not our IP (Intellectual Property). I believe the worldwide release for Doodle Jump 2 is towards the end of Q4/ the beginning of Q1. Don’t quote me on that until I tell you that’s for certain though! As for updates, we’ve been working hard on the level design for DJ2. It’s a tricky thing to ensure the levels are easily navigatable for the player, but also provide a challenge and many obstacles so it feels rewarding. There will be some surprises when you finally get your hands on it! "

Kvartalsrapporten når det gjelder det økonomiske er vel neppe noen gullgruve. Følger denne ganske nøye selv kursmessig og tenker om muligheten byr seg så prøver jeg å koomme meg inn i forkant. Derimot er det kanskje 1-måneder til før jeg føler det begynner å bli viktig å komme seg inn.

Enn så lenge slik jeg har sett det sålangt så ser det ut som kursen står rimelig stille. Forsåvid bra for min del som for øyeblikket er ute. Derimot i tilfeller som dette så er det ofte også godt å være inn litt god tid i forveien. Samtidig om det kommer ytterligere utsettelser på ddodle jump 2 så kan det være greit å ikke være inne akkurat i det den meldingen kommer.

1 Like

Jeg har vært inne i aksjen snart et halvt år. Tør ikke sitte utenfor når kursen snur riktig vei.

1 Like

Det er ihvertfall mer handler i Hugo aksjen denne uken enn det har vært på lenge. Er nok i påvente av kvartals rapporten.

Forventer man noe annet enn rødt der?

Spørsmålet er hvor rødt det blir :wink:

2 Likes

Kan ikke se noen annen grunn til at det ikke blir rødt nei. De som selger nå er klart redde for at kursen vil falle ytterligere og vil prøve å fiske lavere. Jeg tør ikke personlig å ta den sjansen da jeg tror den vil fort snu opp igjen og jeg har ikke mulighet til å sitte følge med. Kursen kan også overraske oss og gå motsatt vei, altså i pluss.

Hvor lenge kan selskapet drive paa i minus uten aa ta en ny emisjon…? kan komme veldig daarlige nyheter i presentasjonen… samtidig er det en mulighet for at de har klart aa faa inn noe paa ronaldo tilslutt… de har over 5 mill nedlastet kun paa google play(!)

Ikke missbruk ordet emisjon :wink: De har akkurat hatt en emisjon på 0.63!

Tålmodigheten vil seire i denne aksjen :smiley: Trust me!

2 Likes