Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Har ett mikrolodd inne på 20k aksjer til emipris. Tenkte la de stå til doodleJ2 slippes. Kan likeså la de stå nå. Blir seff litt fristet til å fylle på, men kommer nok til å holde meg unna.
Hugo er litt sleipe, så hvis de trenger en emi til snart kommer de med mange meldinger for å få kusen opp. Blir å vudere hoppe av da. Er lei hele selskapet.

rt: 0,40

Går de ned til 0.32 er emiloddet halvert. :disappointed_relieved:

Irriterende greier.

Har tenkt på en ting jeg ikke forstår med dette selskapet. Hvorfor driver de med “soft launch” av gratisspill i bare noen få land? Hvorfor ikke lansere alt worldwide med det samme, og patche underveis? Det gjøres jo med spill til hundrevis av kroner gjennom Steam. Jeg forstår det ikke.

De har mulighet til å finne ut hva som funker/ikke funker både når det gjelder selve spillet og betalingsmodell og gjøre justeringer/forbedringer før det slippes globalt.

1 Like

Jeg forstår jo det, men med denne metoden så blir jo spillet gammelt nesten før det blir sluppet. Driver alle mobilspillselskap på dette viset?

Har kjøpt meg litt Hugo aksjer eg :+1:

2 Likes

Fikk du på 0,40 Kronn? :slight_smile:

Jeg er nybegynner når jeg det gjelder mobilspill men Stillfront har gjort det samme med Siege:Titan Wars og War and Peace.

1 Like

Nei, eg har kjøpt på 42

1 Like

Avvente noen timer mener du ? :slight_smile:

2 Likes

Fallet idag ble større enn hva eg trudde på, og da anså eg det som en mulighet

Hva med emisjonen som kommer på 0.20-0.30?

Da må eg være ute igjen :+1:
Synst aksjen har falt mye, etter årsaraporten, ingenting der, eller med mld igår, overraskende noen.
Tror på en hype så kursen presses oppover igjen, men anbefaler ingen og følge meg :see_no_evil:

Så nå har du snudd helt oppfatning av aksjen? :wink:

Nei, men ser muligheter for trading.
Funadamentalt sett, er selskapet en katastrofe, men gledelig at det taes grep

1 Like

Selskapet tjener ikke penger. Alle pengene renner ut og det er nå veldig klart at de ønsker å kjøre en ny emisjon. Denne gang blir det en enda billigere emisjon enn sist.

1 Like

Ja, men det er eg ikke uenig i, og det har eg vek egentlig påstått over lang tid, og helt siden emisjonen i fjor sommer, eller vertfall kort tid etter.
Eg har også flere ganger sagt at eg tror på my emisjon neste år, så ingen overraskelser for min del.
At Oslo børs har regler for minstekurs, er også kjent, så en spleis også en naturlig del av det hele.

Som sagt, eg tror på trading

Du er vågal :stuck_out_tongue: Lettere å tjene penger på trade i WR enn Hugo i øyeblikket :wink:

1 Like

Tja, eg synst du er vågal :yum: Siden du sitter i Wr, som eg anser som enda større risiko,
Da knyttet til kapital behov.
Emisjon i Hugo kommer, men ikke i år.
Det vil komme meldinger om lanseringer, håper eg, da vil kursen gå opp.

Eg har ikke belånt huset, eg sitter med ca en mnd lønn i penger, i Hugo aksjer