Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Hvem har sagt jeg er inne i WR nå?

Eneste meldingene som kommer fra Hugo nå er enten mer info rundt spleisen eller ny emisjon.

Så du tror ikke de kommer til å melde de softlaunchene som kommer ? Er det en ting som er sikkert så er det at Hugo sender melding på alt de kan sende melding på :stuck_out_tongue:

3 Likes

Ny sjef, nye rutiner. Jeg tror ikke de kommer til å poste like mye meldinger som tidligere.

Du også har vel det? Ikke lenge siden det var bull fra deg :wink:

Eg antok det bare, beklager om det var feil :sunglasses:

1 Like

Aldri vært bull i Hugo. Jeg var med på emisjonen og nå venter jeg på en ny :sunglasses:

Tar jeg ikke helt feil, @Larsen, så er nok dette en melding fra deg som de fleste tolker som bull :wink:

Edit: Denne fant jeg etter random scroll tilbake i tråden

3 Likes

Det er med rett å melde BS larsen… du har mange innlegg i denne tråden der du hausser som f… !

Men du snur jo på flisa og endrer mening så fort du har kjøpt/solgt, så greit nok det…

Fint at du har tatt rådene mine til deg og solgt WR og Hugo (kanskje litt i seneste laget men ok)

:wink:

2 Likes

Jeg har ikke solgt hverken Hugo eller WR, hva snakker du om?

Er jo ikke mer enn ca 2 uker siden du ikke ville sitte uten aksjer og anbefalte folk å kjøpe aksjer :slight_smile:

F.eks :

1 Like

Eg deltok i emisjonen i fjor sommer, eg mente det da var muligheter for en solid reise med Hugo, etterhvert som det stadig kom melding var motstridende mot prospektet og lovnader, så valgte eg å gå helt skjedde vel rundt 1,6-1,65 eller der om kring.
Etter det, har eg vert klar på at eg har vert skeptisk til selskapet, og senere ammar det altså vert en ny emisjon, og eg har tidligere i høst også ment at en ny emisjon vil kunne finne sted neste sommer, det er bare å se på cash og cash burn, samt sviktende revenue fra spill, og spill som ikle kommer når dei skal.
Nå mener eg aksjen etterhvert likevel kan være interesant, men at en mø ta høyde for kalitalebehov og også være klar over at Hugo selv, sier dei ikke forventer å tjene lenger enda.
Men dette er ikke det samme som at aksjen ikke kan gå opp og ned, eg tror det vil Nomme meldinger som også vil drive kursen opp.
Eg mener selskapet trenger p ta grep, det har eg ment lenge, nå mener eg vi ser at det skjer, og det tror eg flere vil ande som positivt, selv om selskapet på kort sikt ikke tjener penger, men at en strategisk utvikling vil fremme fremtidige inntekter for Hugo

Hva er vitsen med å bruke tid på å finne gamle kommentarer bare for å henge ut noen? :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Kanskje fordi du kommer med så mye BS ?

4 Likes

Det er virkelig ikke for å henge ut, men du velger selv å presentere deg selv sånn, da må du nesten stå for det. Regner med du tåler det med godt humør. Derav blunkefjes :slight_smile:

Jeg har aldri kommet med noe BS. Jeg er ærlig i alle mine kommentarer og prøver å være seriøs her inne, men vanskelig når fåtallet hele tiden skal henge seg opp i hver minste kommentar som får dem muligheten til å slenge med leppa. Spesielt @cagey2 skal blande seg inn i alle tråder når han har muligheten til å slenge med leppa. @pdx må snart sette ned foten.

Fint om tråden kan holdes fri fra krangling, og heller omhandle aksjen

6 Likes

Du er jo ikke det. Innspillene må jo tolkes hvorvidt du er på kjøpern eller selger. Svært vanskelig for de som ikke vet hvordan du holder på å tolke dine innlegg. Tenk litt over det.

5 Likes

Jeg sier bare:

1F9331F8-55E9-47E6-ADA4-D0FCA4983CB4

(Ikke at det har så mye med hugo å gjøre men følelser som skadefryd, «se så flink jeg er», «hva var det jeg sa» osv kan god låses inn på låven istedenfor å deles på tekinvestor)

5 Likes

Helt uenig. Mye av verdien av å være på et slikt forum er å følge med på og å vite hvem av meddebattantene som har god track record eller ikke. I forhold til random nicks som roper kjøp og selg… men seff mulig å holde det sivilisert.

11 Likes