Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Kritikk for fellesskapets beste må man kunne gi. Utrolig kjedelig om en stakkar handler på vegne av tips fra en som viser seg å være upålitelig i ettertid. Og enda værre om mange visste det og ingen sa fra!

3 Likes

@cagey2 og @Hakon

Jeg er ikke uenig; poenget mitt er at det kan bli mye subtil drittkasting, og at tråder utvannes for mye (mitt svar her er ingen unntak).

1 Like

Jeg synes det er viktig å ha slike diskusjoner men vi burde nok være flinkere til å flytte de til småprat.

6 Likes

Hva gjør dere, snike seg ut eller inn ?

Vurderer, men venter i alle fall til de er ferdige med (reverse) splitten. Så lenge det ikke kommer nyheter i mellomtiden, kommer kursen til å gå videre ned da.

1 Like

Eg satser på at vi ser bunnen nå, aksjen har aldri vert billigere, og forhåpentligvis så ser vi noen launcher den nørmrste tiden.
Så er det self en grunn til at aksjen er på tidenes laveste, så en bør være obs

Ser ut som en bunn ja, kommer ikke inn på nettbank eller noe får hverken kjøpt eller solgt idag utenom på tlf med megler…

Tok inn en liten gamble post her selv på 0.42 Kanskje det blir noe tegningsretter på de som er inne før generalforsamlingen. Har litt verdi det og. I tillegg er vel soft launch av Doodle Jump 2 i November, så med litt flaks så får vi litt indikasjoner der om Hugo endelig skal få en suksess.

Jeg vil egentlig anta at det handler alt om spillet klarer å levere til de som er interessert i spillet. De som har spilt mye Doodle Jump 1 tipper jeg vil gi det et forsøk igjen når 2eren kommer. I tillegg så vet de som utvikler spillet fra forrige launch hva som genererer inntekter. Her ligger alt å hviler på om de klarer å lage en oppfølger som fenger.

1 Like

Nedenfor er ordredybden.

Som i fotball så er det de blå som ser sterkest ut. (He He. Den kommentaren slipper jeg helt sikkert unna med).

image

2 Likes

Noen som vet noe om spilleautomatspillet som omtales her:

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/06/Ketil-Skorstad-passerer-syv-prosent-i-Hugo-Games

1 Like

Digg å være i pluss på Hugo, kanskje ikke alle som er det :see_no_evil:

2 Likes

Har allerede et Play n go automat spill.
Nytt på gang tydeligvis

Kjøpte på 0.42, så her tar det også helt av :smile:

2 Likes

3 Likes

Slenger ut den siste community updaten her. Fotball spillet skal være rett rundt hjørnet.

image

Hugo Games Community Update

Hey everybody! Welcome back to the community update after a few weeks away. We’ve been very busy here in the office and there will be a few changes coming up over the next couple of weeks as we approach the launch of our next game. Those of you in the Discord server will have already seen some info about the new game. (I’ll leave a link in this email for those of you that want to join the server so you don’t miss out again :wink: ).

So, first thing’s first. We have a new game called ‘Kings of Soccer’ coming out very soon. It’s an arcade style football game with PvP Multiplayer elements and a strong metagame that we’re sure will keep you invested for hours of playtime. The game focuses pretty heavily on ’ fun’ with an appropriate art style, easy controls and fast paced gameplay.

I’ve taken a couple of screenshots from the game to give you a very small glimpse into the game before I provide you with more information next week.

image

Here we have a top-down/overhead view of one of the many stadiums that will be featured in game. I’ll explain a little more about the stadiums as we go on, but this is a great example. We wanted to make the game feel more alive, so every seat in the stadium (near enough) will be populated with a crowd member.

image

Here we have a screenshot of one of our generic in-game players. This is during a celebration sequence after scoring a goal. As you can see, the crowd in the background isn’t lacking. We also gave a few of them signs and camera flashes to spice things up.

4 Likes

Coming soon. Kan bety så mangt med Hugo. Men håper det selvsagt.

Er det noen som har hørt om Kings of Soccer før? Det var ikke på radaren min i alle fall.

Det er her alle kontraktene med fotballagene kommer inn i bilde, så ja.

Jeg er klar over alle kontraktene med fotball-lagene, men de var jo for et helt annet spill Soccer League. Har det skiftet navn mon tro?

Soccer League for iOS and Android, will allows gamers to compete
against other competitors from around the world in real-time, online
and offline player-vs-player competitions. Gamers can improve their
team with PSG players that can be enhanced with power boosts and new
skills.

1 Like

Tror bare de har byttet navn.

2 Likes