Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Da har jeg fått testet et par kamper og ser de kjører samme opplegg som siege/clash royale med kort og “kister”. Ser greit ut men vet ikke om det er noe jeg klarer å bli hektet på :slight_smile: Hadde litt problemer i siste kampen jeg spilte hvor jeg ikke kunne se noen av spillerene :joy:

5 Likes

Har du fått tilgang til Early Access eller er det tilgjengelig i Norge nå? Klarte ikke finne når jeg søkte.

Tror den skal være tilgjengelig for alle :slight_smile:

Får du’an opp?

2 Likes

Fikk den opp til slutt :slight_smile:

1 Like

finner ikke på appstore

1 Like

Utrolig kjipt når man ikke får den opp :joy:

4 Likes
2 Likes

Uff klikket meg gjennom videoen nå. Har 2 barn som spiller nesten bare fotball spill på ipad. Må bare si at dette spillet så helt ræva ut.
Har vurdert hugo med tanke på dette spillet. Nå er jeg veldig glad jeg ikke gikk inn…

Kan ikke fatte hvis dette blir et populært spill…

1 Like

Er det kun på android? prøvde søke opp hugo games a/s i appstore + Kings of soccer men dukket ikke opp…

1 Like

Enig. Dette var trist å se på…

2 Likes

Ja TRIST var faktisk det rette ordet!

1 Like
  1. Jeg har ikke pratet shit.
  2. Jeg er ikke redd det er et problem på dette forum bare man oppfører seg sivilisert.
3 Likes

Jeg synes det så veldig dårlig/kjedelig ut! Så kan du synes hva du vil :slightly_smiling_face:

Nå har jeg bare spilt 2 kamper i Kings og Soccer, men at dette er spiller som skal vippe Supercell ned fra tronen har jeg ingen tro på.

Larsen som er tilbake?

2 Likes

Hadde ikke blitt overrasket om det var Larsen :smiley:

1 Like

Men hva forventet du av det ? Med den info’en som har kommet tidligere så var dette omtrent som forventet…

1 Like

Hadde forventet meg noe som var OK i mine øyner. Eier ikke Hugo aksjer, men har vurdert dem frem til i dag.

Det var det :joy:

7 Likes

Hadde håpet Hugo skulle holde seg høyere, men lenge til jul :joy: