Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Bra start - more to come

Ser sterk ut i dag Hugo

1 Like

Kronn for 1 dag siden.

igår
"Investor Haakon Sæter har gjennom investeringsselskapet Silvercoin Industries solgt resten av aksjene sine i gruveselskapet Element, tidligere Intex Resources."

Idag

Den Fredrikstad-baserte investoren og gründeren Håkon Sæter har i forbindelse med den rettede emisjonen i spillselskapet Hugo Games blitt tildelt totalt 15.254.535 aksjer i selskapet.

Er det Håkon som følger deg eller følger du han, eller ER du Håkon? :wink: Gratulerer Kronn

7 Likes

Det hender at eg gir litt hint, til desse profesjonelle investorene, i dette tilfellet følgte han meg, en annen gang kan det være omvendt, takker for gratulasjonen :+1:

Ellers kan eg nevne at at Hugo for min del var ett prosjekt, ett prosjekt eg anså som en mulighet til og få en trade med oppimot 50 prosent økning, da i forbindelse med lanseringer.
Nå ble det ikke i forbindelse med lansering, men med hjelp av en godt gjennomført emisjon.

Eg har idag avsluttet prosjektet mitt, med oppnådt målsetting om 50 prosent.

Eg ønsker alle andre lykke til videre, i en spennede og fullfinansiert tid som kommer, lykke til og takk for meg for denne gang :+1:

5 Likes

Denne gangen hadde du flaks, en emisjon med mer rabatt hadde det fort sett annerledes ut.

3 Likes

Eg anser det som flaks for hver gang eg har gevinst, og tap andre veien :sunglasses:

3 Likes

Takk 8 tegn :+1:

1 Like

Siden jeg bare har smårusk, kommer jeg til å sitte som planlagt til DJ2. Men skal inrømme jeg var/er fristet til å komme meg ut i dag. Og stemmer det at vi som sitter får retter også?

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20171121.OBI.20171121S91

Den går altså ink retter enda, eg trodde ikke den gjorde det, så eg kjøpte igjen aksjer, ca 1/3 av det eg hadde

Da eg skulle sjekke sluttkursen nå, så ser eg at ikke fullførte handelen, så da blei ikke noe da, merkelig greier…

prøvde å få i auksjonen Kronn?

Nei, da måtte opp en del ører i forhold til det den lå på da eg trudde eg kjøpte, så eg er uten

Er det noen her som er inne nå da ?

1 Like

Jeg sitter fremdeles

1 Like

Falt på å ta gevinst her. Veldig spent på å se om den fortsetter videre eller om det kommer en ny dupp. Da er det ikke utenkelig at en ny lyttepost står klar til å ta imot Doodle Jump 2 :slight_smile:

2 Likes

Da hoppa jeg ut med det jeg hadde. Gratulerer alle som er inne.

3 Likes

Pen gevinst?

Grattis, eg skulle holdt ett døgn til

2 Likes

Gjorde det samme selv, hadde en liten post jeg kjøpte for moro skyld. greit å selge den med 33% fortjeneste. Skulle ønske jeg turte å kjøpe mer da den var ned på 0,4x tallet…

1 Like