Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Noen som har en formening om det som skjer i Hugo nå…flere meldinger…
Jeg tolker det som positivt…noen som har innspill…??

Hugo må enda bevise at de kan tjene penger på spillene sine. Det er der usikkerheten ligger.

1 Like

COPENHAGEN, February 8th, 2018: Soccer star Cristiano Ronaldo has extended his partnership agreement with Hugo Games A/S (OAX: HUGO). The Portuguese footballer is the central character of the game “Cristiano Ronaldo: Kick ‘N’ Run”, and he has now agreed on another two years of cooperation with Hugo Games.

Furthermore, Hugo Games is proud to unveil that “Cristiano Ronaldo: Kick ‘N’ Run” will be distributed on Facebook’s Instant Messenger gaming platform. This means that the game will be among the game titles available to the more than 1,3 billion users worldwide.

The CEO of Hugo Games, Henrik Nielsen, is very satisfied with the development regarding “Cristiano Ronaldo: Kick ‘N’ Run” and expect that the distribution on the Instant Messenger gaming platform will help the game reach new soccer game enthusiasts all over the world.

“Cristiano Ronaldo is among the greatest athletes off all times, and it is an honour to be able to continue cooperating with him. His brand is extremely strong and important for the continued success of the game. I’m very pleased that he likes the game and is satisfied with its popularity,” says Henrik Nielsen.

“It’s also exciting that the game will be available on the Instant Messenger platform. 10 million downloads so far shows that soccer fans have embraced the game. The social media gaming platform gives us an opportunity to reach even more gamers.”

The partnership between Cristiano Ronaldo and Hugo Games is a joint venture. The game “Cristiano Ronaldo: Kick ‘N’ Run” was released in 2016 and is an action packed endless runner type game for mobile platforms. The game is experiencing great international traction with an overall gamers rating of 4,7 out of 5. It has been downloaded more than 10 million times worldwide and is hitting the Chinese market with assistance of Hugo Games’ strategic partner Sharetimes Ltd.

3 Likes

Jeg har kjøpt litt HUGO, ene og alene fordi jeg har tro på ny ledelse. Så får vi se hvordan det går. Sitter over doodle2 lansering iallefall

3 Likes

nærmer seg nå:

09/02-2018 15:06:50: (HUGO.OAX) Hugo Games hosts conference call about 2018 expectations ***

COPENHAGEN, February 9th 2018: Hugo Games A/S (OAX: HUGO) invites to join a
conference call about the company’s expectations for 2018 on Thursday 22nd
February at 11:00 CEST.

The conference call will be hosted by Hugo Games’ CEO Henrik Nielsen. He will
among other things elaborate on why 2018 is going to be an extremely exciting
year for Hugo Games with several big game launches.

Furthermore, the conference call will include demos of some of Hugo Games’
upcoming games. Attendees will get previews of the games “Kings of Soccer” and
"Doodle Jump 2". The presentation will be followed by a Q&A session.

“I’m looking forward to explain why 2018 is going to be a great year for Hugo
Games with game launches based on marveled sports stars, premium soccer clubs
and a hit television series. I’m also thrilled to invite the attendees behind
the curtains to a sneak preview on some of our new games,” says Henrik Nielsen.

The presentation can be accessed live at www.hugogames.com or direct link:
https://hugo.eventcdn.net/20180222

The presentation will also be made available at www.hugogames.com after the live
presentation.

To attend the live presentation, use the phone in order to listen and ask
questions - or use the Live link (audio cast) to listen and follow the
presentation on your computer or any smart-device, from anywhere in the world.

The audio cast and presentation will also be published as on demand on the same
link shortly after the presentation.

Call in numbers:
NO: +47 23 50 02 54
DK: +45 35 44 55 83
SE: +46 85 66 42 661
UK: +44 2031 940 544
US: +1 855 269 2604

The participants will be asked for their name and company.

Det er Doodle Jump 2 jeg har mest troen på og nå skal man endelig vise en preview.

4 Likes

det blir spennende. Jeg har vært helt ute av Hugo, men må kjøpe et lite lodd før rapporten tenker jeg :slight_smile: Ser på appannie at kings of soccer er tilgjengelig på google play i Norge, har noen prøvd det? Spillet har 50k til100k nedlastinger og 3,9 av 5 i reviews.

1 Like

100k-500k nedlastninger👍

2 Likes

Jeg har spillet. Kom en opodatering nylig. Det spillet er ikke noe for meg, men det trenger ikke bety noe. Det som skuffet meg mest er hvor utrolig dårlig de har utnyttet avtalene de har gjort med klubbene. Foruten en logo når spillet loader og navnet på spillfigurene er det ingenting.

1 Like

Hva hadde du forventet at de gjorde ?

Hadde forventet noe mer. Det hadde vært så utrolig mye mer tiltalende hvis de hadde bygd mer rundt klubbene. For eksempel velg stadio og kjøp drakter til favorittlaget, pynt stadio med plakater/logo/bilder. Noe som gir spillere følelsen av at det er laget “deres” de hyller… skal man leke utvikler så kunne man til og med latt spillere velge ett av lagene og så hatt en global statestikk av hvilken klubb som ble valgt mest og hvilken klubb som vinner flest ganger. Jeg mener noe. Hva som helst. Nå fremstår spillet som en helt anonym bubblehead sak, hvor man mer eller mindre bare har quick match mot en annen anonym fyr.

Det ser ikke ut for meg som det er noe som kan motivere spillere å bruke virkelige penger på dette. Frykter at uansett hvor mange som laster det ned, kan det bli vanskelig å tjene penger.

4 Likes

Blir spennende og høre presentasjonen i dag…:wink:

mer folk tydeligvis:

image

1 Like

Nå kommer DoodleJump2 = 1mrd MCAP neste :))))

Har dog null tro på Nyjah og Soccer. DJ2 og Vikings for alle penga

1 Like

2 Likes

3 Likes

Jeg tok meg selv i å bli mer positiv til kings of soccer, MEN

DoodleJump2 så helt rått ut! Superpositiv til at de tilsynelatende har konverert Hugo-runner plattformen til Doodle jump universet.

Må kjøpe mer… dette tror jeg blir virkelig bra!

2 Likes

DJ2 har jeg tro på, fin grafikk og så morsomt ut. Det går ikke oppover lengre, men fremover.

2 Likes

Blir gøy å følge med fremover, kanskje jeg vil øke litt, men får prøve å vente på en liten dipp da det kan bli rolig frem mot rapport og lanseringer. (håper jeg) :slight_smile:

2 Likes

Men klarer de å få inntekter på det ? :slight_smile:

Så absolutt. Så du presentasjonen nofun?