Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

@koe: hvor har du fra at Hugo har større cashflow forventninger til KoS enn DJ2??

KoS ligger nå på #6 i Sport på AppStore, vs #99 igår!!!

slettet innlegg - feilreferanse

Jeg så det i en av presentasjonene deres for en tid tilbake (se på hjemmesiden deres). De anslo inntektene der litt i overkant av Doodle Jump 2 mener jeg å huske, men omtrent på samme nivå. Det sagt, så løy jeg nok litt når jeg sa det var det spillet de forventet mest inntekter fra totalt sett. Når jeg tenker meg om hadde de nok aller størst forventninger til Vikings-spillet.

1 Like

spillet ser faktisk interessant ut :slight_smile: spennende dager! Til nå er det bare milan (2 mill følgere) som har delt på twitter…
playthrough fra youtube: https://www.youtube.com/watch?v=gAwN0GQ5foQ

1 Like

Fikk inn en spiller på laget mitt som var rimelig lik på navn og utseende på en viss person… Her er det nok en ansatt eller to som har hatt det gøy :slight_smile:

Uansett, nå må han legge Hugo Games på hylla. Nå skal han spille kamp!

3 Likes

møter dere mange angre reelle spillere? eller boter?

Mener jeg møtte vanlige folk i starten, men nå føler jeg det bare er botter :confused:

1 Like

Er det noen som har sett…eller vet hvor en kan se antall solgte spill…??

Finnes desverre ingen global oversikt, mye arbeid og research for å finne ut sånt.

Men spillene er gratis, så er strengt tatt nedlastning og inntjenning pr spiller du er ute etter.

Solgt ut mesteparten av HUGO på fredag og noe idag etter at jeg fant ut at det har lansert KoS uten competitive play. Det er for meg helt utrolig å gjøre, når spillet i seg selv er såpass bra.

Når de oppdaterer med denne funksjonen vil jeg se på caset igjen. Skal inn igjen før DJ2, men tror det kan bli trått igjen de neste månedene.

1 Like

Ok, takk. Les på nye HO at det kostet 55,- pr spill, men det er samme nick som skriver en hel masse. Tenker at infoen der ikke er helt “fakta”, så håpte noen her har noe mer håndfast…:thinking:

Hvilket spill tenker du på? Jeg trodde de fleste hugospill var fremium. Dvs gratis å laste ned, men at innhold i spillet koster penger.

Tenkte på Kings of Soccer.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hugogames.norwell&hl=no

Det skal være gratis, men koster 55kr å kjøpe “favorittlaget” om jeg har forstått det riktig.

Det stemmer, har prøvd spillet et par ganger for og sjekke det ut. Nesten alle har kjøpt laget sitt for 55 kr. Kan bli bra med inntekter framover dette

1 Like

Har du inntrykk at du har spilt mot mennesker eller boter?

Blir spennende å se om de endelig klarer å tjene penger på et av spillene sine, jeg må si at dette er det mest lovende forsøket de har hatt sålangt.

Det mange bruker er f.eks. sensortower.com eller appannie.com, der kan du registrere deg gratis og følge litt med på lister og annen statistikk.

Her er noe jeg fant i farta:

link:

Det virker som mennesker, de fleste har navn med bilde som ser ut som tatt fra facebook. Med den massive reklamen de vil få fra fotball lagene tror jeg det kommer en fin slant inn i kassa denne gangen. Alle vil jo spille med sitt lag. :slight_smile:

2 Likes

Takk for info og linker…:grinning:

Har personlig til gode å møte bots. Har spilt 30+ kamper. Mulig det har med at jeg begynte med mange seiere da det er et ranking system som styrer litt mot motstandere du møter.