Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Sitat fra artikkelen:

Påtroppende styreleder Jesper Theill Eriksen, som allerede har flere styreverv, ser frem til å ta fatt på oppgavene i spillselskapet.

  • Hugo Games har noe fantastiske spill i sin «pipeline» med stort potensial. Spesielt den nye verdensomspennende lanseringer av «Kings of Soccer» har potensialet til å endre selskapets finansielle situasjon. Jeg ser frem til å bistå Hugo Games med å kapitalisere på svært etterlengtede spill, og forsikre at selskapet ikke bare blir lønnsomt, men at det holder seg lønnsomt, sier Eriksen som dermed tar over etter Henrik Kølle.
4 Likes

Hadde tenkt å være ute av aksjen lengre, men ble for fristende å kjøpe på 4,5 idag, så da har jeg noen aksjer igjen. Dog ikke like mange som jeg hadde (kjøpt mye VFF (Canada) siden sist også), men en liten bunke. Ser an videre utvikling.

Håper de kommer med competitve playing update til KoS ASAP.

1 Like

Morro når Barcelona deler på Facebook til over 100 millioner følgere :slight_smile: image

5 Likes

nr 28 i Spania nå (alle spill) på iPhone og nr. 20 på iPad. Nr 2 i Portugal på iPad og 4. plass iPhone, til tross for at Ronaldo ikke har delt noe enda.

image

6 Likes

helt rått - spillet er jo veldig bra, så ikke helt overrasket. Men jeg håper virkelig du får på plass social-aspektet ASAP så de ikke passifiserer medlemsmassen. Når det kommer melding om dette kjøper jeg tilbake resten igjen. Har nå 2/5 av posisjonen jeg hadde.

tok en titt på statistikk fra appannie og her er talla fra i går

2 Likes

Hugo har jo hatt bra med downloads på andre spill men problemet har jo vært å få folk til å bruke cash i spillet.

De bør få bra med inntekter herfra. lett å kjøpe både penger og klubber in-game. I tillegg får man gratis pakker ved å se reklamefilmer, noe som også bør dra noen kroner.

1 Like

Ser på apptrace.com at KoS ligger innen topp 25 i 42 land og som nummer 1 i Belgia.
Er ikke det egentlig ganske bra…??

Du kan ikke ligge såpass høyt uten at det er bra.

Det store spørsmålet er om det blir penger av det?

Det er ikke bra nok enda, men det er for tidlig å konkludere. Klubbene skal fortsatt poste mye på sine sosiale medier, og kanskje blir de featured hos Apple og Google. Må godt inn på top 100 i de større landene (US, UK, DE, FR, CA, ES), og det helst på grossing-lista.

Pr. nå gir det nok for lite penger i kassa til at man kan være fornøyd.

Absolutt. Tror også forretningsmodellen de har på spillet fungerer. Blir utrolig spennende å se etterhvert som promoteringen fra de forskjellige klubbene går skikkelig i gang. Derimot går de vel en 2-3 millioner i underskudd vær måned, så de må nok helt opp i toppen om dette spillet skal sende de opp til break even. Inntekter de får skal også deles med klubbene blant annet. Jeg synes det er ferd å avvente litt for å vurdere hvor bra dette blir.

ser ut som om de er klar over problemet med at motspillerne bare er bots. håper på god løsning snart!

2 Likes

hvordan ser fordelingen ut pr. aksje for aksjonærene i nærmere fremtid?

les regnskapet nøye!

:face_with_monocle:

1 Like

End of may ja. Da er det bare å begynne å kjøpe igjen da - 2 nye spill og cashflow-genererende update til KoS innen sommerferien.

2 Likes

forøvrig DRITSPENT på Vikings…!

1 Like

Da fikk jeg kjøpt en slant HUGO igjen til en pris som synes meget god. Har 3/4 av tidligere beholdning igjen.

2 Likes

Ikke så mange som bryr seg, er visst bare Fun som betyr noe for folk her…:face_with_raised_eyebrow:
Er det andre plasser enn App Trace hvor en kan følge meg hvordan interessen er for KoS…??

Da har du ikke lest mye på forumet. Men Funcom slipper faktisk et relativt stort spill idag. Så da mister andre spill aksjer fokus :wink:

Joda, følger med, har vert med siden kr 1,17. Men alle har fått baggerfeber…:joy:
Prøver og finne mer info om Hugo sitt siste spill…tips…?

1 Like