Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Stemmer :slight_smile: Det er nok garantert grunnen.

Jeg vil ikke anbefale å trade i Hugo Games TR så nære slutten. Jeg har selv gått på den feilen tidligere hvor jeg satt igjen med altfor mange TR når tegningen var over. Høy risiko :slight_smile:

Du kan betale 69 øre og få aksjene om et par uker, eller 95 øre (eller 1 krone og 17 øre som noen betalte) og få de i dag. :upside_down:

Er nok ikke akkurat langsiktig kapital som er inne og herjer i denne aksjen nå.

1 Like

Sittet offline mesteparten av dagen i dag. La inn salg på 15 øre som gikk inn! Wow, the var raske enkle penger! :slight_smile:

Edit: Sjelden det er mulig å gjøre 5 gangen nesten risikofritt på få handelsdager…

3 Likes

Jeg hadde 400.000 TR til 0.02… hvilken kurs tror du jeg solgte på? 0.03 :head_bandage:

5 Likes

Hva menes dt m emisjon fulltegning? Er ganske ny enda… Får inn 2K i kontoen min på nordnet… Tenkte å invester 1.5K på hugo å 500 på TR.

At den er fulltegnet, betyr vel at de har fått inn den summen de har satt som mål om å hente inn i emisjonen. Trolig får du med andre ord tildelt ferre antall aksjer enn du forsøker å tegne.
Har du Nordnet Zero, er det dessverre for sent å tegne kan det virke som. (de hadde frist i dag ettersom de da eier aksjene dine og må tegne for deg), men har du “vanlig” aksje- og fondskonto skal du ha til og med i morgen på deg.

1 Like

Er emisjonen i Hugo fulltegnet?

Vet ikke. Jeg bare svarte et gitt scenario :slight_smile:
Edit: eller det kan være jeg missforstod @Tyskern92 :wink:

1 Like

Risikofritt??
Lov meg å si klarere fra neste gang! :wink:

@cagey2 er etterpåklok-eplekjekk :wink: eller visste du 100% at den ville gå fra 0,01 til 0,15?

2 Likes

Nesten risikofritt. Så 90-95% kanskje? :wink:

Hadde en sagt det i forkant skulle jeg trodd på det, nå fremstår det bare så fjasete etterpåklokskap!

2 Likes

:sunglasses:

Hvor er Emmet Brown når vi trenger ham?

1 Like

Grattis til dere som har hatt tid ogmulighet til å trade retter

Jeg vet, for jeg kjøpte dem :wink:

Jeg sa da i fra når jeg kjøpte og at det var et nesten gratis bet med retter til 1, 2 og 3 øre :slight_smile:

Ja, husker det, men fikk ikke med meg at det nesten var risikofritt :slight_smile:

1 Like

Seff ikke risikofritt , men uansett veldig liten nedside.