Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Synes nå ikke ALT eller INGENTING er veldig liten nedside! :laughing:

1 Like

Og Ja, jeg er fortsatt svært skeptisk til Hugo som selskap. Vil absolutt ikke anbefale å sitte over denne emisjonen! Tror aksjekursen vil kunne gå svært lavt når de nye aksjene slippes!

Da ble denne også bekreftet:

Hugo Games Adds Paris St. Germain to Line-up of Legendary Soccer Clubs No.
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=429057

3 Likes

Da var det offisiellt og det blir ingen ny forlengelse:

Siste noteringsdag for tegningsrettene i Hugo Games A/S
er i dag, 07.06.2017.
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=429075

Ser at t- rettene tanker og at jeg var svært heldig som fikk solgt i går. Har du t - retter ville jeg likevel vurdert å selge dem i dag selv om det ser gunstig ut å beholde dem og kjøpe aksjer med dem. Men jeg tror dessverre det er stor sannsynlighet at også aksjekursen vil tanke i det det kommer mange hundre tusen aksjer ut på markedet. Husk at omsetningen i Hugo har vært veldig liten veldig lenge…

2 Likes

Er det rett og slett unødvendig å sitte på aksjene noen måneder?

Nja, er ikke helt sikker på det der. Bra med innsidere som har tegnet seg i emisjonen. Da kan man håpe på at det vil stabilisere kursen litt rundt emisjonskurs. Det er en ting.
En annet moment er at årsaken til lav omsetning kan være manglende nyhetsflyt og at alle venter på at emisjonen skal være unnagjort. Men fullt mulig du får rett. 1.hinder er nok om emisjonen får nok oppslutning.

2 Likes

Har du fundamental tro på selskapet så er det jo ikke feil å sitte. Er en del på trappene hos dem uten tvil.

Men for min egen del så synes jeg ikke de har overbevist på noe til nå, og ser ikke helt hva som skal endre det. Har liksom ikke sett en antydning til kreativitet eller noe originalt sånn spill konseptmessig og da spørs det tenker jeg… Men kommer til å følge spent med på deres neste utgivelser!

Tror det kommer en hype rundt lanseringen av doodle jump, og Soccer league.
Kan være lurt og bli meg og så selge seg ut da.

1 time igjen å handle t -rettene i Hugo på nå. Husk å selg dem om du ikke skal bruke dem til å kjøpe aksjer!

1 Like

Er noen som tapte litt penger på TR idag :wink:

Hvorfor tapte de mener du?

Tror du alle de 2 mill retter som ligger for salg siste minuttene var ment for å brukes til å tegne seg i emisjonen?

Vel, de kunne alle solgt til 2 øre om de absolutt ikke ville tegne seg. Når de ikke fikk solgt til den prisen de ville ha, så håper jeg for deres skyld at de i hvert fall vurderer det. Noe annet ville jo vært tullete… men mange håpløse folk på børsen og da… som ikke aner hva de kjøper/eier eller hva det innebærer…

4 Likes

Jeg har selv vært der i sin tid. Forstod ikke hva TR var for noe og tapte penger på det.

3 Likes

Mange her inne på tekinvestor.no som har søkt om å bli med i emisjonen? Utenom å måtte kjøpe retter.

Jeg har selv takket ja til de aksjer jeg har rett til, samt tegnet med “litt” over det igjen :wink:

Aksjer jeg har rett til: 6582 stk
Overtegnet meg selv med: 48 418 stk

Totalt blir det da 55 000 aksjer til 0,63kr

2 Likes

har 140000 retter, tegnet meg til 2225000

2 Likes

Hugo aksjer til en verdi av 1,4 millioner? :open_mouth:

sorry 225000

Du kjøpte retter til hvilken pris?