Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva blir de beste investeringene i 2019? 😄

PCIB

  • risikofri etter emisjon
  • FimaChem studie tidlig i år
  • FirmaVacc kommer any minute now som en bombe
  • Helt sikkert partneravtaler m/ big pharma

tut tut kom deg på toget før vaksina kommer

Short Volkswagen og long olje

1 Like

Nattopharma, med forventet videre vekst og pluss på bunnen blir det vanskelig for markedet å fortsette å ignorere denne aksjen

3 Likes

PCI Biotech

Kommer oppdatering på fimaVACC resultater, samt videre oppdateringer på fimaNAC og ikke umulig også at en går videre over i klinisk fase.

I tillegg får vi first patient dosed på fimaCHEM.

Får sitere Per Walday og si at 2019 blir fantastic :slight_smile:

1 Like

I tilfeldig rekkefølge:

  1. Nordic Nanovector
  2. Navamedic
  3. Steem/ EOS
  4. Bergen Bio
  5. Sølv
2 Likes

Liker selskapene under. Hunter og NAS er relativt spenstige, resten er litt kjedelige.

Axactor - Handles på P/B. Dette er en business modell som er veldig “proven”. Det er ikke unormalt at inkasso selskaper kan ha ROE helt opp mot 20%.
Facebook - Prises på rabatt mot SP500, med veldig mange drivere for vekst.
Fiat Chrysler - P/E 3 for 2019
Hunter Group - IMO 2020
NAS - Er dette året Kjos blir pensjonist?
Paypal - Om du tror på distrupsjon innen finans så er Paypal kanskje ett av de beste bettene på det kontantløse samfunnet. De eier også Venmo, som er Amerikanernes tilsvar til Vipps.

3 Likes

I tilfeldig rekkefølge

  1. Short Tesla
  2. PHO (VEKST)
  3. PGS (ØKT OLJEPRIS)
  4. PEN (UTBYGGING AV FELTER)
  5. AEC (LETING OG UTVIKLING AV FELT I SØRAFRIKA & NAMIBIA)
Posisjon Kurs per 1.1.19 KURS 30.12.19 AVKASTNING I %
1 Short Tesla 332 ? %
2 PHOTOCURE 48 ? %
3 PGS 11,81 ? %
4 PEN 12 ? %
5 AEC 1,25 ? %

image per 8.11.19

Targovax

De er priset til nothing og skal bevise mye i løpet av 2019. Resultater fra TG02 og Oncosstudier og muligheter for oppstart av sponset studie med TG01 i samarbeid med sykehus gjør at jeg lett ser muligheter for 200% i løpet av 2019.

Holder derfor en knapp på de. Har ingen posisjoner der selv foreløpig.

2 Likes

AMD - kommer visst (via hviske-tisk radaren) noen spennede prosessornyheter nå i Januar (CES). Om det blir beste i 2019 er nok å ta i, men en dobling forventer jeg.

1 Like
  1. EAM
  2. PCIB
  3. PHO
  4. NEL
  5. NANO (forhåpentligvis)
2 Likes

Jeg har trua på NEL. Det politisk vilje til endre betingelsene for grønne drivstoff, spesielt på tungtransport og sjø. NEL er fremst i løypa.
Om Handelskrigen blir slutt tror jeg REC vil bli en rakett.

ggg

Hadde ikke trudd jeg skulle se slike tall :smiley: flaks vi enda har 4 måneder igjen

2 Likes

Satser på at innen ett år så kan vi flytte kommaet til Nano ett hakk til høyre :sunglasses:

2 Likes

Napatech har jo stort potensiale. Ganske lite firma enda, men god teknologi :slight_smile:

Resultat per 25.12.19
image
Kurs per 1.1.19 og KURS 25.12.19

2 Likes