Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva blir vinneraksjene i juni?

La oss løfte blikket litt og gjette på hvilke aksjer som går mest i løpet av juni.

Fyr løs med forslag og gjerne en begrunnelse. Husk å stem med knappene til venstre :slight_smile:


Avstemningen er nå stengt. Takk til @Oilimp, @Paddy80, @Kronn, @swing, @Larsen, @Alex, @holmes, @Frodoen og @knett84 som bidro med forslag og til alle som har stemt :slight_smile:

2 Likes

Nordic Nanovector (NANO).

Positiv flyt nå, ventes store triggere i juni, bl.a Jeffries-konferansen og ikke minst Lugano.

2 Likes

Hugo Games (HUGO). Time to turn around.

1 Like

Funcom, shortinndekking starter momentumet som forsterkes med hype rundt SWL. Mulig vi får en sneak peak av ny biome på en av kommende streams, da bylos ville vise nå sist men fikk beskjed om å vente :+1:

5 Likes

Stillfront (SF)

2 Likes

InterOil Exploration and Production (IOX)

Hadde lyst å ta Funcom, men velger å fronte Iox.
Np er eg inne med snitt på 7,20 og den har siste dagene gått helt opp til 8,66

Forventer likevel en positiv utvikling da eg venter oljetreff på lla-47 og en positiv oppdatering rundt det nylige funnet på altair

( ellers er det desidert best for meg om Fun går, da det er den største delen av min portefølje )

3 Likes

La gå APCL. Farm out så tar den av :crossed_fingers:

5 Likes

Tipper NattoPharma (NATTO) da selskapet nå vokser med gode marginer og begynner å levere blå tall, samtidig vil det skje mye spennende på farmadelen som vil skilles ut som eget selskap.

2 Likes

PCI Biotech (PCIB) pga resultater fra fimavacc fase 1 kommer når som helst og jeg tror det blir gode resultater.

3 Likes

Kan fort bli Targovax (TRVX)

2 Likes