Solgte AVM på 7 kroner, vil inn i noe tryggere, litt tidlig ja.
Edit:
Sitter ellers stille med mine posisjoner. Litt overvekt i Seam og litt lett i Next og Stillfront, og savner gull eksponering ellers ganske greit.
Solgte AVM på 7 kroner, vil inn i noe tryggere, litt tidlig ja.
Edit:
Sitter ellers stille med mine posisjoner. Litt overvekt i Seam og litt lett i Next og Stillfront, og savner gull eksponering ellers ganske greit.
Snart på tide å øke litt i Stillfront? Eller venter du til etter Q3 rapporten?
Ja, jeg la inn litt kjøp i Stillfront så får vi se om den går inn, mulig man kan kjøpe billig etter rapporten også, men uansett synes jeg det er ganske billig her.
Status på porteføjen, sitter long i funcom og ser litt på andre selskaper for å utvide porteføljen.
Vurderer å begynne å laste opp i Songa, Bakkafrost og Frontline. Kjøper litt hver månede.
Axactor 26%
Episurf 11%
Funcom 23%
GiG 17%
Kitron 10%
Mono 0%
Nokia 9%
Nom 3%
Trodde først det var rangert etter størrelse og at Epis var på andreplass, men ser nå at det var alfabetisk liker ikke helt at jeg har mindre enn deg.
Har du mindre enn 100%
Har mindre enn 11% episurf Men det er jo litt risiko.
Funcom 45%
Seamless 25 %
Stillfront 10 %
PCIB 5 %
Cash 15%
Gevinstsikra en del i PCIB. Har vurdert å plukke litt mer i den, men venter og ser det an.
Fikk visst litt Next og Stillfront i dag
Hovedkonto:
Pensjonssparing:
Kommentar:
Som dere sikkert godt forstår er min stategi om dagen, Høy risiko med stor H.
Har også annen pensjonssparing, men har denne lille søte kontoen på Nordnet også
Funcom har jeg tro på med opp mot 3-4 måneders perspektiv. Nordic Semiconductor vil få en vekst i kursen frem mot Februar, derfor har jeg valgt å gå inn i en warrant for å høyne avkastningen. WR Entertainment, no comment
WR kommer ikke jeg til å gå inn i, men får vi Morgan på lerretet så kjøper jeg nok billett
Vi var jo inne i nod samtidig og gikk på en liten smell, jeg må si at jeg har mistet bittelitt troen, tallene ser ikke pene ut.
Slik ser det ut nå:
Blir jaggu en spennende ny uke
Crooked Hillary vinner på tirsdag.
Fin andel kontantbeholdning
Nano 60%
Targovax 15%
Havyard 25%
Tror jeg vil foretrekke høy risiko helt til jeg går på en saftig smell…
Hahaha, enig!!!
Hehe det er vel når man går på en smell man gjerne øker risikoen
Er på pinebenken i to av aksjene jeg følger og er inne i…
Seamless
Stillfront
Nå ser det ut som at Funcom tar veien også. PAS: 263 383 1.24 325 815 53.24%
PCIB er også opp 7% i dag.
Jeg tror resten av året kommer til å bli bra
@stockking post heller hvordan det har gått siste ukene med porteføljen din Du er en morsom kæll du.